Japonská centrální banka ukončila režim záporných sazeb a cílení výnosové křivky. Kurz jenu oslabil k 150,00 USDJPY. Dolar se obchoduje v zisku pod 1,0870 za euro. Koruna oslabila nad 25,20 za euro.

HubHub Na Příkopě. Technologické centrum v historickém jádru Prahy

Coworking HubHub cílí především na technologicky zaměřené startupy, které si mohou kancelářské prostory, na jedné z nejživějších ulic Prahy, pronajmout už od jednoho dne až po dobu několika let. Vyjma startupů si na ploše 3500 metrů čtverečních našly své pracovní stoly i menší korporátní týmy zaměřené na inovace v AI nebo Big Data. Jedinečný koncept TeamCell nebo eventy, které HubHub pořádá, představil ve video rozhovoru Roklen24 Brand&Marketing Manager HubHub Vít Řezníček.

Jaké prostory HubHub Na Příkopě nabízí?

Vít Řezníček: HubHub jako coworkingové centrum nabízí jednodenní členství, Flexi Desky, Fix Desky a uzavřené kanceláře. Rozdíl mezi Flexi a Fix Deskem je v tom, že v otevřeném pracovním prostoru Flexi Desku si člověk vybírá, kam si sedne. V rámci Fix Desku je to jedna konkrétní židlička či křeslo, kde ten člověk sedí.

Foto: BoysPlayNice

Kolik stojí členství v HubHubu?

Vít Řezníček: Členství v HubHubu se odlišuje v rámci toho typu daného prostoru. Co se týče Flexi Desku, tak je to za 6400 korun měsíčně. Když mluvíme o Fix Desku 7200 korun, a co se týče kanceláří, tak je to 7650 korun na jednoho člena.

Mohl byste představit váš koncept „TeamCell“?

Vít Řezníček: Koncept TeamCell je jedinečný koncept, který je využívaný zde v HubHub Na Příkopě 14. Jedná se o kancelářské prostory, větší kancelářské jednotky, které slouží k tomu, že jsou upravitelné na přání daného klienta a slouží již pro větší a rostoucí týmy.

Jaké workshopy a eventy pořádáte?

Vít Řezníček: Eventy a workshopy jsou jedním z pilířů HubHubu v rámci zdejšího vzdělávání. Jsou to jednak vlastní eventy, které zde pořádáme. Ať už to jsou témata jako AI nebo Big Data. Vždy jsou technologicky zaměřená. Existuje i spolupráce se třetími stranami, kdy například spolupracujeme s Google, IBM. To jsou eventy, do kterých vstupují startupy i korporátní klienti.

Jaké typy klientů má HubHub?

Vít Řezníček: HubHub cílí především na technologicky zaměřené startupy. Je to takové technologické centrum. Samozřejmě mimo startupů jsou tu i menší korporátní týmy nebo korporátní týmy zaměřené na inovace. To znamená inovační centra a inovační týmy. Působí zde i jednotlivci. Jsou to freelanceři jako grafici a podobně.

Foto: BoysPlayNice

Proč jste si vybrali prostory HubHubu?

David Pavliska (Revolut): Často děláme akce pro naše klienty, partnery a také novináře. HubHub je jedna ze společností, coworking space, která opravdu dokáže nabídnout flexibilitu a rozsah služeb, které potřebujeme. Právě to, že hostíme akce pro 100 až 150 lidí, v čemž nám HubHub vychází vstříc.

HubHub: Skupina HB Reavis založila společnost HubHub v roce 2016. V současnosti působí v Bratislavě, Varšavě, Praze, Budapešti a Londýně. Portfolio společnosti mimo jiné zahrnuje komplexní služby spojené s provozováním coworkingových prostor, doplněné o vzdělávací a networkingové aktivity. HubHub směřuje k vytvoření maximální možné synergie mezi členy, komunitou mladých podnikatelů a korporátním prostředím. Ze vzájemné blízkosti tak těží startupová komunita, ale i úspěšné domácí a zahraniční firmy. Jejich propojováním totiž vzniká prostor pro spolupráci a vznik nových nápadů či obchodních příležitostí.

 

 

Newsletter