Merchandising děláme jinak. I pro Martinu Sáblíkovou

,
19:21 • 16. května 2018

Tagy: Merchator, reklama, sport, e-commerce, ČR, školy

Merchandising děláme jinak. Lišíme se v nabízených technologiích, které našim klientům umožňují dělat merchandising nově, jednodušeji. Ve video rozhovoru pro server Roklen24 to řekl ředitel MERCHATORU Matěj Dunka. Jaké chystá firma novinky a na kterém zahraničním trhu chce prorazit?

O jaké produkty je největší zájem? „Nejvíce se prodávají trika. To je celosvětový trend, který funguje. Nabízíme ale i mikiny, samolepky, odznaky, hrnky. Tyto produkty se také dobře prodávají,“ dodal Matěj Dunka.

Matěj Dunka je ředitelem společnosti Merchandising for you. Má vystudovaný obor trenérství při Fakultě tělovýchovy a sportu. V minulosti byl ředitelem Sportovní akademie Špindlerův Mlýn a přes více jak 10 let se pohyboval v oblasti marketingu. V MERCHATORU má na starosti celkové řízení projektu. Pracuje jako marketingový specialista, kde jeho doménou je vývoj produktových řad, dále koncepce, strategie, analýzy a celkové řízení transakcí.

 

 



Přejít na diskusi

Top zprávy




Diskuze k článku
comments powered by Disqus

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.