Startup Snuggs dál boří tabu o menstruaci. Expanduje na Slovensko a do Německa


10:18 • 1. února 2020

Tagy: ČR, Startup, Snuggs, nanotechnologie, Slovensko, Německo

Český startup Snuggs, který loni na jaře uvedl na trh menstruační kalhotky jako náhradu za vložky a tampóny, přichází hned s několika novinkami. S kalhotkami pro silnou menstruaci, novou antibakteriální ochranou funkční vrstvy, dále modelem s vysokým pasem, před týdnem expandoval na Slovensko a bude následovat Německo. Od konkurence se liší použitými high-tech materiály, které vyvinuli ve spolupráci s Technickou univerzitou v Liberci. Že nejde jen o trend a boření tabu, ale o životní styl, přirozenost a udržitelnost, prokazuje velice pozitivní zpětná vazba - spokojených je neuvěřitelných 85 % zákaznic.

Zakladatelé Linda Šejdová a Tomáš Zahradník menstruační kalhotky Snuggs rok vyvíjeli a společně s dobrovolnicemi několik měsíců pečlivě testovali.

Rok 2019 byl pro Lindu a Tomáše opravdu vydatný. Snuggs uspěl v národním i v globálním kole soutěže Creative Business Cup. Na začátku července se v Kodani umístili na třetím místě ze šedesáti projektů z celého světa. Za prvních devět měsíců prodali 16 tisíc kusů kalhotek a měli obrat deset milionů korun. Získali osm milionů na expanzi do dalších států od investičního fondu Nation1 a Martina Rozhoně. Letos v lednu již expandovali do sousedního Slovenska a ve druhém kvartálu plánují rozšíření do Německa.

Menstruační kalhotky Snuggs vyhrály české kolo startupové soutěže FTRNW Awards

Kalhotky jsou paropropustné, o vysoké absorpci, přitom jsou tenké téměř jako běžné spodní prádlo. Právě jedinečnost materiálu je odlišuje od konkurence. Jeden a půl milimetru tenký high-tech materiál s certifikací OEKO-TEX standard zaručuje jejich zdravotní nezávadnost, zabraňuje tvoření bakterií, ale především je pohodlný. Údržba je obdobná jako u sportovního prádla, tedy stačí propláchnout studenou vodou a vyprat, kvalita membrány přitom zůstane zachována.

Alternativní menstruační pomůcky s sebou přinášejí mnoho výhod jako spolehlivost, vysokou absorpci, laskavost k ženskému tělu a navíc zanechávají minimální ekologickou stopu. Podle průzkumu žena investuje kolem 100 tisíc korun za život do průměrně 12 tisíc kusů produktů klasických menstruačních pomůcek, které navíc končí v odpadu o hmotnosti 140 kilogramů. Kalhotky jsou ekonomicky úsporné a šetrné k životnímu prostředí. Vydrží minimálně 50 pracích cyklů.

Hlavními myšlenkami jsou pohodlí a přirozenost. Menstruační kalhotky Snuggs jsou dostupné s nízkou a vysokou absorpcí a dvou druhů střihů - klasickým a s vysokým pasem. Kalhotky lze zakoupit od 749 korun.

Linda Šejdová
Linda pracovala pro několik startupů, LidskáSíla.cz, productboard a BudgetBakers. Vytvářela globální marketingové strategie, budovala brandy a vedla marketingový tým z pozice marketingové manažerky.
Tomáš Zahradník
Tomáš pracoval jako softwarový vývojář ve startupech Liftago a Spaceknow. Ve startupu Rekola se věnoval byznys developmentu. Také založil neziskovou organizaci Prostředoškoláky.cz a produkční společnost Wollein Films.
Napsat autorovi RSS

Redakce Roklen24.cz



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.