Snapchat je na lovu hardwarových firem; pomocí akvizic se snaží získat společnosti vyrábějící nejen kamery, ale nově také i drony. Ty by totiž mohly vyřešit „problém selfie“, kdy člověk musí držet fotoaparát v ruce. Snapchat tím plní své nové poslání vytvářet kamery, které dokáží zachytit velké množství obrázků a videí, které během okamžiku putují přímo na sociální síť.
Během uplynulého roku si firma brousila zuby na několik startupů zaměřujících se na přenosné kamery, roboty či aplikace virtuální reality. Snap Inc. v listopadu také vydal svůj první hardwarový produkt, a sice sluneční brýle s videokamerou. Za 129 dolarů tak můžete natáčet krátká videa jen pomocí módního doplňku, a následně je snadno přenést na Snapchat a sdílet s přáteli. Brýle s videokamerou Snap Inc. jsou přitom produktem akvizice společnosti Vergence Labs, která proběhla v roce 2014.
Zástupci Snap Inc., která se nyní považuje za kamerovou společnost, také v posledních měsících jednali s Lily Robotics, což je společnost vyrábějící drony. Informoval o tom Business Indsider. Bližší informace však firma drží v tajnosti. Lily Robotics je nicméně pro Snapchat velmi atraktivním partnerem – pomohla by mu pomoci vyřešit „problém selfie“.
Snapchat jako největší vstup na burzu od 2014? Umíte s ním?
Novou ambicí Snap Inc. je totiž pobídnout spotřebitele k tomu, aby k focení a natáčení více využívali způsoby, které nevyžadují, aby někdo držel přístroj v ruce. Drony od Lily Robotics mohou být hozeny do vzduchu, přičemž následně automaticky sledují a následují svého majitele. Přitom samozřejmě pořizují videozáznam. Takový produkt je obzvlášť atraktivní pro adrenalinové sportovce, například pro surfaře či snowboardisty.
Snapchat: Kdo se má bát víc – Facebook, nebo Twitter?
#Google a #Facebook zbytek v reklamě válcují – Roklen24.cz https://t.co/6vQ3DKjC1P prostřednictvím @roklen24 pic.twitter.com/ylkx3ctPk2
— Roklen24.cz (@roklen24) 11. prosince 2016