Výnos desetiletého amerického dluhopisu ochráněného o inflaci, tzv. TIPS, klesl pod -1,13 %. Dolar nehledě na to posiluje proti euru pod 1,1800 EURUSD. Procyklické měny oslabují, výprodejní tlak pozorujeme i u měn regionu. Koruna oslabuje směrem k 25,70 za euro.

Adastra a Bisnode přinášejí nástroj pro efektivnější komunikaci s firmami

Bisnode, evropský lídr v oblasti analýz a informací o podnikání, a Adastra, jednička ve vývoji chytrých datových řešení, vyvinuly unikátní nástroj pro zefektivnění obchodní komunikace s firemní klientelou. Corporate Data Enrichment Tool od Adastry umí obohatit stávající interní data svých zákazníků o data z externích zdrojů, která jsou profesionálně připravovaná společností Bisnode. Využitím nového společného řešení Adastry a Bisnode získají zákazníci účinný nástroj pro navýšení objemu obchodů jak u stávající firemní klientely, tak akvizicí nových klientů, nebo včasnou detekcí rizikových faktorů.

Adastra s využitím svých dlouholetých zkušeností vyvíjí řešení, které kombinuje a vyhodnocuje transakční data firemního zákazníka s informacemi od Bisnode, který je exkluzivním dodavatelem dat o firmách, analytiky a obchodních signálů ze světa internetu. Díky tomu generuje obchodní signály, jež dokáží mj. identifikovat klíčové okamžiky pro oslovení stávajících zákazníků, téma pro správnou nabídku nebo v raných stádiích detekovat rizikové indikátory. Navíc nyní mohou společnosti oslovit i nové potenciální zákazníky z řad obchodních partnerů současných klientů.

„Díky propojení interních dat zákazníka o jeho klientech s daty Bisnode je možné uskutečnit podrobnou analýzu obchodních případů a najít vhodný algoritmus, jak a kdy oslovit nové zákazníky. Cílem je především maximální efektivita obchodu. Model vybere jen firmy, které vykazují nákupní signály a rizikovým firmám se naopak vyhne,“ vysvětlil Zdeněk Honek, obchodní ředitel, Bisnode.

Nové řešení využívající Big Data a postupy pokročilé analytiky významně zrychluje a zefektivňuje proces oslovování korporátní klientely, řízení kampaní a rizik pro segment SME. Řešení od Adastry zpracovává data od Bisnode v okamžiku, kdy se poprvé objeví na trhu, obratem je propojuje s interními transakčními daty, analyticky vyhodnocuje a získává prioritizované leady k oslovení. Součástí nástroje je také interaktivní rozhraní, které umožňuje intuitivní práci.

„Řešení umožňuje přistupovat ke každému zákazníkovi personalizovaně a podle jeho potřeb. Tím se zvyšuje jeho spokojenost, loajalita a obchodní potenciál,“ dodává Michal Kratochvíl, ředitel divize Banking, Adastra.

Zákazníci společností Adastra a Bisnode si mohou řešení včetně dat integrovat do svých interních CRM systémů a posunout tak využitelnost dat a analytiky na novou úroveň. S nástrojem si dokáží efektivně a proaktivně řídit své zákaznické portfolio, sami si informace třídit dle svých marketingových a obchodních potřeb a zefektivnit prodej pomocí kvalitnějšího cílení při generování leadů.

Newsletter