Fundliftem už proteklo 400 milionů

Celková zafinancovaná částka na investiční platformě Fundlift přesáhla 400 milionů korun. Peníze od investorů získalo již 64 projektů. V loňském roce to bylo 17 úspěšných kampaní za více než 100 milionů korun. Na Fundliftu je aktuálně zaregistrováno více než 11.700 investorů.

„V roce 2019 jsme pokračovali v upevňování pozice Fundliftu jako vedoucí investičně-crowdfundingové platformy na českém trhu. Celkový zafinancovaný objem za loňský rok opět přesáhl 100 milionů korun. Představili jsme anglickou verzi a můžeme tak nově přivítat i zahraniční investory v souladu s naším záměrem vybudovat vedoucí regionální platformu. Na trhu se během posledních let objevilo množství nekvalitních dluhopisových emisí. Jsme rádi, že naši klienti vnímají, že to na Fundliftu děláme jinak,“ uvedl CEO Fundliftu Radek Musil.

Poslední dvě kampaně na Fundliftu byly zafinancovány mimořádnou rychlostí. První z nich byla pro pivovar ve Znojmě, ze které lze vyvodit jediný závěr – pivovarům se na Fundliftu daří. Druhou úspěšnou kampaň letos realizovala společnost AllServices Group, která prodává drogistické a hygienické zboží, dodal Musil.

Největší kampaní loňského roku byla emise Simple Hardware. Firma, která vyrábí hardwarová zařízení pro Internet věcí, od investorů získala 12 milionů korun. Absolutním rekordem byla kampaň  technologického holdingu NWT z roku 2018, která dosáhla 25 milionů korun.

„Loni jsme udrželi tempo v počtu představených kampaní. Prostor dostaly také developerské projekty, které podle nás mají potenciál. Letos se hodláme zaměřit na získávání obchodních partnerů, kteří pro nás budou představovat další distribuční kanály. Atraktivitu nabízených kampaní na Fundliftu chceme nadále zvyšovat. Například vyhledáváním stále větších společností, které představují konzervativnějších formu investování,“ uvedla analytička Fundliftu Tereza Bartoňová.  

Fundlift efektivně propojuje investory a projekty, které mají ambice růst. Nadějným firmám poskytuje nový způsob jak získat financování, napojení na investory a cenný marketingový kanál. Umožňuje investovat do projektů běžným lidem, a to prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů nebo investování do podílů společností.

Investování na Fundliftu je regulovanou aktivitou na kapitálových trzích. Investice probíhají přímo prostřednictvím obchodníka s cennými papíry a celý proces je dohlížen Českou národní bankou.

Newsletter