Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0730 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,10 za euro, následně obrátila do ztráty nad 25,15 za euro.

Alza zrychluje registraci do systému partnerského prodeje

Firmy a dodavatelé, které v těchto dnech zasáhlo uzavření kamenných provozoven či pokles prodejů, mohou své zboží nabízet jednoduše skrze e-shop Alza.cz. Lídr české e-commerce reaguje na aktuální situaci a v rámci programu dropshipment výrazně usnadňuje proces registrace nových partnerů. Přihlásit se mohou firmy téměř ze všech odvětví, zalistování produktů a zahájení prodeje nyní trvá jen v řádu dnů.

Alza již v oblasti dropshipmentu úspěšně spolupracuje s desítkami firem z různých oblastí (knihy, hračky, auto-moto…) a za letošní rok více než ztrojnásobila tržby touto formou prodeje. Novým opatřením chce vyjít vstříc především těm výrobcům a dodavatelům, kteří museli v současné situaci uzavřít své kamenné obchody nebo zažívají výpadky příjmů kvůli omezení poptávky zákazníků.

„Prostřednictvím programu dropshipment mohou naši partneři jednoduše prodávat své zboží online na největším eshopu v ČR. Alza jim poskytne své kompletní zázemí a infrastrukturu – např. oslovení milionů zákazníků, kteří každý den navštíví web, širokou síť více než 2 000 výdejních míst, call centrum dostupné nonstop nebo rychlé způsoby doručení. Na partnerech je pouze zajištění a správa vlastní skladové zásoby a expedice objednávky přímo k zákazníkovi,“ vysvětluje benefity programu obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena.

Alza na sebe přebírá také zpracování objednávky od A do Z, zákaznický servis včetně vratek a reklamací a partnerům nabízí i svou IT podporu. Přihlášení do programu je velmi intuitivní – po vyplnění kontaktního formuláře je každá žádost individuálně posouzena dle nabízeného sortimentu, požadavků a očekávání dodavatele. Díky automatizaci systému je nyní celý proces extrémně rychlý, při splnění podmínek spolupráce trvá zalistování produktů a zahájení prodeje v průměru jen
2 – 4 dny
namísto původních cca 4 týdnů. Partneři se tak mohou dostat zpět do hledáčku nakupujících téměř ihned bez jakýchkoliv průtahů.

Zrychlením procesu zalistování firma reaguje kromě jiného i na zvýšenou poptávku samotných zákazníků, kteří nyní v enormní míře využívají výhod online nakupování. Zapojení nových partnerů do produktového portfolia e-shopu tak pomůže zpřístupnit lidem zboží, jež je v současné krizové situaci hůře dostupné.

Více zde: https://www.alza.cz/dropshipment

Newsletter