Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0730 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,10 za euro, následně obrátila do ztráty nad 25,15 za euro.

Češi na internetu nejvíc sledují vtipná videa a seriály

Češi na internetu nejvíce sledují vtipná videa, seriály a filmy, za nimi následuje zpravodajství a hudební klipy. Alespoň několikrát za týden si vtipné video pustí 38 procent uživatelů, seriál nebo film 37 procent a zpravodajství nebo hudební klip 33 procent. Vyplývá to z průzkumu společnosti Nielsen Admosphere.

Mladí do 20 let dávají přednost hudebním klipům (67 procent), filmům a seriálům, u lidí ve věku mezi 21 a 34 lety vedou vtipná videa (54 procent) před seriály a hudebními klipy. Lidé starší 35 let se soustředí na zpravodajství.

Zatímco u nejnižší věkové skupiny se do první pětky dostaly s podílem 55 procent i autorská videa a videa YouTuberů, lidé starší 50 let se v téměř čtvrtině případů věnují sledování dokumentárních filmů a pořadů.

Video na internetu sleduje alespoň někdy 98 procent aktivní internetové populace ČR starší 15 let. Průzkumu se účastnilo 1200 respondentů s přístupem k internetu starších 15 let.

Newsletter