Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0730 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,10 za euro, následně obrátila do ztráty nad 25,15 za euro.

Česká značka Pietro Filipi nově na Footshopu

Česká oděvní společnost Pietro Filipi začala prodávat v multibrandovém obchodu Footshop.cz. Domluvili se na tom majitel Pietro Filipi Michal Mička a zakladatel Footshopu Peter Hajduček. Značka chce především přilákat mladší zákazníky, být viditelná různými způsoby a propojovat zajímavé české brandy.

Na Footshopu lze nyní najít několik vybraných kousků oblečení, které mají upoutat pozornost mladšího publika a přiblížit mu filozofii a směr značky. Dalším cílem je propojení zajímavých českých brandů. Pietro Filipi chce v expanzi do multibrandových obchodů i nadále pokračovat.

“Spolupráci jsme navázali zejména proto, abychom oslovili mladší cílovou skupinu a posilovali naši pozici v online prostředí,” říká Michal Mička, majitel Pietro Filipi. “Zároveň reflektujeme nutnost být viditelní na více místech a různým způsobem, to se jeví jako dlouhodobý trend.”

“Rozšiřování sortimentu je pro nás prioritou. Tím spíš, když jde o exkluzivní české značky. Vzali jsme Pietro Filipi šaty, oblékli je na naši modelku, k tomu stylové sneakers a hned je z toho zajímavé spojení,” říká Peter Hajduček, zakladatel Footshop.cz.

Pietro Filipi přišlo za dobu koronakrize odhadem o více než 100 milionů korun v tržbách. Silným kanálem však zůstal online, kde se obrat zvýšil o více než 100 %. Expanze do multibrandového obchodu se silným onlinem tak dává jasný smysl.

Newsletter