Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0730 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,10 za euro, následně obrátila do ztráty nad 25,15 za euro.

Marketérem roku 2015 se stal šéf pražské ZOO Bobek

Vítězem 11. ročníku soutěže Marketér roku se stal ředitel Zoologické zahrady hlavního města Prahy Miroslav Bobek. Hlavní cenu Velkého delfína získal za za marketingové aktivity dosahující vysoké i mezinárodní uznání. Oznámili to dnes organizátoři soutěže z České marketingové společnosti.

Zvláštní cenu Růžového delfína dostala generální ředitelka Burda Praha Petra Fundová za komplexní marketingový projekt na podporu prodeje produktů a služeb, Červeného delfína si odnesl ředitel marketingu Dámejídlo.cz Michal Finta za úspěšnou marketingovou strategii nového produktu s významným podílem na trhu.

Hodnotitelská komise udělila zvláštní cenu Zlatého delfína manažerce značky společnosti Heineken ČR Lence Kroupové za komplexní a dlouhodobě účinnou komunikaci značky. Zlatého delfína prezídia ČMS si odnesl ředitel Nadačního fondu Českého rozhlasu Daniel Jesenský za úspěšnou marketingovou strategii projektu Světluška.

Ceny Duhový delfín získali řídící partner společnosti DAGO Daniel Jesenský, jednatelka Regionální televize CZ Eva Stejskalová a marketingový ředitel společnosti Solvent David Vejtruba.

Loni si hlavní cenu odnesl manažer marketingové komunikace Škody Auto Tomáš Gregořica. Česká marketingová společnost je dobrovolná nezisková organizace, která sdružuje marketingové pracovníky a zájemce o marketing formou kolektivního a individuálního členství.

Newsletter