Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0730 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,10 za euro, následně obrátila do ztráty nad 25,15 za euro.

Pipedrive roste: celosvětově má 850 zaměstnanců, z toho víc než třetinu tvoří ženy

Startup Pipedrive, který přináší efektivní CRM platformu, se stále soustředí na rychlý růst. Nyní překonal hranici 850 zaměstnanců, z toho více než třetinu tvoří ženy. Pozadu nezůstává ani pražská vývojářská pobočka, kde přibylo za poslední půlrok 22 nových lidí, z toho deset na juniorních pozicích. Tým posílily mimo jiné dvě produktové manažerky, Veronika Danielová a Lina Vdovina, a rovněž produktová datová analytička Ymy Černá Vu. Pipedrive však s nabíráním posil nekončí, otevřeno má 54 pozic po celém světě a do konce roku chce překonat milník tisíce zaměstnanců.

„V našem týmu přibyla řada produktově orientovaných specialistů, kteří nám nyní pomůžou navázat na loňský úspěch LeadBoosteru. Naším cílem je vybudovat komplexní CRM platformu, která přinese obchodníkům i marketingovým specialistům všechny potřebné nástroje v rámci jedné aplikace, dostupné na pár kliknutí. Jsem proto rád, že se nám v rámci Pipedrive daří stavět silný tým, ze kterého vzejdou velké věci,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky startupu Pipedrive.

„Pandemie měla zásadní dopad na naše plány a zkomplikovala jak nábor juniorů, tak zejména vývojářů ze zahraničí. Nakonec se nám však podařilo rychle přesunout do onlinu a efektivně vyhledávat lokální i zahraniční talenty. Při náboru sázíme zejména na osobní rovinu, nasazení a zájem učit se novým technologiím. V Praze máme nyní 42 lidí a toto číslo chceme do konce roku navýšit na 60,“ dodává Alena Ryšavá, HR manager Pipedrive.

Pražskou pobočku posílilo celkem devět žen na manažerských i juniorních pozicích

Pražskou vývojářskou pobočku Pipedrive posílilo celkem devět žen, datová analytička Ymy Černá Vu, produktové manažerky Veronika Danielová a Lina Vdovina, produktové designérky Daria Arefyeva, Adéla Dostálová a Margarita Gorelikova, full stack vývojářky Adéla Matoušková a Arianna Conte Gondoni a personalistka Veronika Múčková. „Firemní kultura Pipedrive je unikátní v tom, že přímo podporuje nové myšlenky, jak zlepšit produkt. Nápad zkrátka stačí představit kolegům a může se začít realizovat. Za tři měsíce se nám podařilo vybudovat skvělý analytický tým, lépe poznat naše zákazníky díky datovému výzkumu a udělat díky němu i několik produktových vylepšení,“ říká Ymy Černá Vu, datová analytička Pipedrive.

„Na Pipedrive mě baví přístup – k vývoji produktů i lidem v týmu. V centru pozornosti jsou vždy uživatelé, kterým se snažíme ulehčit život a reagovat na jejich potřeby. Naším cílem není jen posilování vzájemných vztahů, uživatelé se tak stávají spíše produktovými ambasadory,“ vysvětluje produktová manažerka Veronika Danielová. Firemní kultura a přístup k vývoji tak byly pro nové kandidátky hlavním kritériem k výběru Pipedrive. „Při rozhodování jsou u mě na prvním místě lidé a produkt. Sympatie během pohovoru, firemní kultura a vzájemná podpora byly hlavními faktory, proč jsem se rozhodla pro Pipedrive. Jsou pro mě totiž základním předpokladem k dosažení týmových i byznysových cílů,“ doplňuje produktová manažerka Lina Vdovina.

Číslo 800 uzavřela Simi Lutchman, 39 % zaměstnanců Pipedrive nyní tvoří ženy

Zaměstnankyní číslo 800 v Pipedrive se stala Simi Lutchman, která nastoupila na pozici senior accountant v newyorské pobočce. „Ze své nové role jsem byla nadšená již od úvodního pohovoru. Na Pipedrive mě baví přátelské prostředí a firemní kultura, která respektuje individualitu každého člena týmu. To pro mě bylo hlavním důvodem, proč jsem si vybrala právě tento dynamicky rostoucí startup, který však vždycky pamatuje na své lidi a jejich vlastní potřeby seberealizace,“ říká Simi Lutchman.

Vývojáři nyní tvoří 48 % z celkového počtu zaměstnanců Pipedrive, zbytek představují produktoví manažeři, manažeři výzkumu, designéři, prodejní a marketingoví profesionálové a specialisté na zákaznickou podporu. Přičemž 39 % z celkového počtu zaměstnanců jsou ženy. Pipedrive se rovněž na oslavu právě dosaženého milníku rozhodl vysadit za každého zaměstnance jeden strom v Indii, aby upozornil na klimatické změny a tamější zhoršující se kvalitu ovzduší.

Pipedrive je přední nástroj na řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodníka. Pomáhá mu držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro něj důležité. Byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, díky akvizici Mailigenu v Rize a v Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 95 000 firem po celém světě. V České republice má tým 44 lidí, z toho 28 vývojářů a dalších IT specialistů.

Newsletter