Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0730 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,10 za euro, následně obrátila do ztráty nad 25,15 za euro.

Společnost Yieldigo je vítězem Microsoft Awards 2019

Firmy, které chtějí uspět ve svém podnikání a zvládat pružně reagovat na nové, někdy i zcela nestandardní podmínky trhu, musí inovovat. Potvrdil to i 21. ročník Microsoft Awards 2019, jehož společným jmenovatelem byly moderní technologie a jejich využití pro nové způsoby vzájemného propojení lidí, dat a procesů. Prestižní soutěž oceňuje nejlepší a nejinovativnější projekty pro zákazníky realizované partnery Microsoftu v České republice a na Slovensku.

Vítězem Microsoft Awards 2019 v kategorii FMCG & e-Tail se stala společnost Yieldigo se zákaznicky orientovaným AI pricingovým řešením pro zákazníka Košík.cz.

Yieldigo pomáhá kamenným i online supermarketům, sítím lékáren a drogerií stanovovat optimální ceny. Zvyšuje tak předvídatelnost v rozhodování o cenách a vede k dosažení obchodních cílů společností. Využívá k tomu svou zákaznicky-orientovanou cenovou AI platformu. Společnost Yieldigo poskytuje své služby napříč evropským a ruským trhem. 

„Dělat strategická i každodenní rozhodnutí na základě tvrdých dat se stává poslední dobou mantrou nejen v retailu. Je zřejmý trend tzv. augmentové analytiky, která vše posune ještě na vyšší úroveň ve smyslu automatizace a zasazení věcí do kontextu čím dál složitějšího a komplexnějšího retailového prostředí. Nad rámec augmentové analytiky je jisté, že se retailové řetězce v budoucnu nevyhnou adopci řešení na bázi velmi úzce zaměřených AI/ML metod, aby uměli predikovat dopady svých rozhodnutí a to nejen v oblasti cenotvorby. K takovému vývoji neoddělitelně patří rostoucí poptávka po disponibilitě výpočetního výkonu.“ Jiří Psota, CTO, Yieldigo.

Košík.cz:

“Díky rychlosti AI platformy a akceschopnosti Yieldiga jsme mohli okamžitě reagovat na mnoho klíčových faktorů v nedávno uplynulé koronavirové turboletní situaci. Díky Yieldigu bylo naše rozhodování o cenách mnohem snazší a především, reflektovalo v plném kontextu našeho zákazníka, to je pro nás zásadní.” Tomáš Jeřábek, CEO

V posledním ročníku se v 11 kategoriích sešlo 179 nominací zahrnujících 109 zcela unikátních řešení společností, které kteří rychle a flexibilně zareagovali na aktuální situaci posledních měsíců a svými inovativními službami pomohli účinně řešit náročné výzvy spjaté s tímto obdobím. Vyhlášení nejlepších projektů a řešení proběhlo letos zcela poprvé online formou přímého přenosu ze sídla společnosti Microsoft v Praze.

„Prostřednictvím ocenění Microsoft Awards podporujeme inovativní projekty, které pomáhají plně rozvinout potenciál našich firem a organizací, ale také ukazují přínosy pro zdraví a kvalitu života v naší společnosti,“ říká Martin Hruška, obchodní ředitel pro malé a střední firmy a partnery, Microsoft Česká republika a Slovensko.

Newsletter