Evropské i americké výnosy klesají. Dolar ve ztrátě nad 1,0730 za euro. Koruna krátce zpevnila pod 25,10 za euro, následně obrátila do ztráty nad 25,15 za euro.

Supersoused naplno vstupuje do světa B2B. V Praze má vlastní týmy pomáhající s montážemi nábytkářským řetězcům a e-shopům

Svět e-commerce se před Vánoci připravuje na nebývalý nápor, a to i v souvislosti s omezeními kvůli pandemii koronaviru. Stejně tak budou zatížené i připojené servisní služby a logistické řetězce. Startup Supersoused.cz, který přináší tržiště vzájemné sousedské výpomoci i montážní a instalační služby pro nábytkářské řetězce, v návaznosti na situaci naplno vstupuje do světa B2B. Se svými týmy Super sousedů, které působí aktuálně v Praze, rozšiřuje své montážní služby pro e-shopy a nábytkářské řetězce a jejich produkt dotáhne do konce. Zákazníci, kteří si objednají zboží v partnerské síti Supersoused.cz, si budou moci zvolit kompletní servis – tedy dovoz a montáž nábytku či instalaci, například elektrospotřebičů.

„Nábytkářské řetězce nemají tradičně příliš silný online prodej. Vánoční nápor v kombinaci s koronakrizí je proto silný argument, proč klást na tento prodejní kanál větší důraz. S tím je spojeno i posílení souvisejících služeb, jako je právě dovoz a montáž společně s kompletní instalací spotřebičů. Posílili jsme proto vlastní pražské týmy, které mají nyní k dispozici své dodávky a mohou zajistit komplexní službu našim byznysovým partnerům. Po zdárné spolupráci s nábytkářským řetězcem IKEA se chceme stát pevnou součástí nabídky e-shopů, které podobné služby zpravidla nenabízí. Kromě zvýšení zákaznického komfortu a spokojenosti vidíme rovněž přínos i ve snížení vratek, případně v záruce vrácení nepoškozeného zboží,“ říká Žaneta Huňková, CEO Supersoused.cz.

Supersoused.cz začal spolupracovat s nábytkářským řetězcem IKEA před rokem jakožto montážní partner. Za tu dobu zpracoval více než 2 500 poptávek. Nově je rovněž partnerem asistenční služby Global Assistance, kde pomáhá s domácími asistencemi.

Nejčastější poptávka před letošními Vánoci? Zájem o elektroinstalace vzrostl o 35 %

Opatření proti šíření onemocnění covid-19 měla z pohledu Supersoused.cz vliv na poptávku, oproti loňskému roku si lidé objednávají jiné druhy služeb. Například počet elektroinstalací se v říjnu zvýšil o 35 %, překvapením jsou poptávky na výměnu vypínačů, zásuvek a světel, kde se zájem pozorovaný ze strany Super sousedů zvýšil o 54 %. U instalatérských či malířských služeb byl nárůst o 33 %, stěhování pak zůstalo beze změny.

Naopak pokles eviduje Supersoused.cz oproti loňsku u montáží a úklidů, který však považuje za dočasný. „Pokles u úklidů lze vysvětlit hlavně tím, že většina lidí je kvůli opatřením doma, a mají tak více času i na úklid. To potvrzuje také trend většího množství objednávek u elektroinstalací, na které je již třeba odborníka. Očekávám však, že se počet objednávek úklidů bude s blížícími se Vánoci postupně zvyšovat a vrchol nastane před vánočními či velikonočními svátky, stejně jako tomu bývá u montáží. Na trhu s online řemeslnými službami tak pozorujeme nebývalé změny zákaznického chování, které se ještě mohou výrazně měnit. Štěstí tak bude přát těm, kdo budou na nečekaný nápor připravení, posílí svou infrastrukturu a související služby, a dokážou tedy zajistit lidem perfektní servis,“ dodává Žaneta Huňková.

Více o Supersoused.cz

Supersoused.cz je tržiště vzájemné sousedské výpomoci, které propojuje lidi se zručnými kutily a řemeslníky. Zároveň zajišťuje i kvalifikovanou montáž produktů byznysovým partnerům v čele s nábytkářským lídrem IKEA nebo další služby pro Global Assistance. Startup má ambici digitalizovat řemeslo v celé jeho šíři, od odborných služeb po běžnou výpomoc v domácnosti. To vše je dostupné na uživatelsky přívětivé platformě, kde své služby nabízí přes 5 500 profesionálů, brigádníků i zručných seniorů. Startup nyní zpracovává k tisícovce objednávek měsíčně, mezi které patří například montážní služby, instalatérské práce, zapojení spotřebičů či malování pokojů.

 

Newsletter