RedCrox má na Fundliftu rekordní investici a chce další miliony

Kampaň RedCrox, první globální e-commerce platformy propojující oblasti sportu, nakupování a zábavy ze hry, získala na Fundliftu nejvyšší jednotlivou investici od privátního investora, která kdy byla učiněna. RedCrox získal 16. ledna dva miliony korun. S připsáním této investice byla zároveň navýšena celková částka, kterou společnost poptává, a to z původních 3,5 milionu na 5,5 milionu korun.

„RedCrox je firmou s globálními ambicemi, jejímž dlouhodobým cílem je aktivní využití artificial intelligence ke kvalitnějšímu a personalizovanému marketingu produktů a služeb klientům. Jsme rádi, že velcí investoři vnímají velký rozvojový potenciál platformy RedCrox a podporují je v takovémto objemu,“ říká zakladatelka Fundliftu Andrea Lauren.

Investor, který investici připsal po úspěšném ukončení kampaně na Fundlift, vyvolá konverzi svých investičních certifikátů do základního kapitálu v mateřské společnosti RedCrox.com Inc. Všem ostatním investorům, kteří do kampaně investují, bude v tomto momentě stejně tak nabídnuto právo konvertovat své investiční certifikáty do základního kapitálu v této mateřské společnosti. V návaznosti na start kampaně na Fundlift mateřská společnost již získala investici na úrovni 500 tisíc korun.

Vydělejte na účtenkách! Na Fundlift vstupuje RedCrox

Dodatečné prostředky z emise budou využity na získání špičkových talentů do klíčových manažerských pozic a posílení týmu o ně – Chief Marketing Officer (potenciálně Tom Kent, dříve Expedia a Chief Marketing Officer Avast), Chief Gaming Officer (Andrew Miller, dříve Olset) a Chief Financial Officer. Část prostředků bude využita na dodatečný marketing a PR aktivity.

„Zájem velkých privátních investorů nás těší a dává nám důvod plánovat další kroky. Přináší také větší odpovědnost. Rozhodli jsme se navýšit emisi na 5,5 milionu korun a dát možnost i dalším investorům účastnit se kampaně. Doufám, že tímto krokem zatraktivníme RedCrox i pro institucionální investory,“ uvedl Stephen John Alexander Flanagan, zakladatel a CEO RedCrox.

Registrovaní členové RedCrox.com nahrají svou účtenku z internetového nebo kamenného obchodu, který je stávajícím partnerem v RedCrox Shopping Parku, na svůj osobní účet RedCrox, zúčastní se hádáním výsledku v následující sportovní události nebo v soutěži na RedCrox.com. Uhodnou-li správně výsledek, získají 100% CashBack. Je to zábavné, je to snadné a je to naprosto zdarma.

Projekt RedCrox vznikl na přelomu let 2013 až 2014. Za projektem stojí manželský pár irského podnikatele Stephena Johna Alexandera Flanagana a Jarmily Procházkové Flanagan. RedCrox má již více než 300 nákupních partnerů včetně globální značky jako je Amazon (USA, Británie a Francie) nebo Alibaba Express v Evropské unii. V České republice jsou to Alo Diamonds, Baťa, Dámejídlo a další.

 

Newsletter