RoklenFx roste v řádech desítek procent. Sázka na kvalitní zákaznický servis a online se vyplácí

Zdroj: RoklenFx

Za první čtvrtletí roku 2022 překonala online směnárna RoklenFx loňský rekord v počtu registrací nových zákazníků, a to v meziročním srovnání o téměř 60 %.

„K tisícům stávajících věrných zákazníků evidujeme za leden, únor a březen stovky nových, a věřím i spokojených zákazníků,“ uvedl obchodní ředitel RoklenFx Petr Kubíček. „V druhé polovině roku 2021 jsme provedli změnu designu webu www.roklenfx.cz, která vyvolala velmi pozitivní ohlasy. Změna se výrazně projevila i v obchodních výsledcích. Letos chystáme novou webovou aplikaci, která bude dále zvyšovat komfort při provádění směn a plateb,“ doplnil.

RoklenFx od svého založení v roce 2014 sází na online poskytování služeb, nikoli na tým „navolávačů“ a obchodních zástupců. Služba klade důraz na kvalitní zákaznický servis a poradenství týmu zkušených FX analytiků.

„Věřím, že zákazníci ocení rychlost provedení služeb i to, že se vždy dovolají na náš zákaznický servis bez otravného procházení automatem na lince podpory. Mimo dnešní dobu jsou i osobní návštěvy obchodního zástupce,“ míní Kubíček. RoklenFx proto v návaznosti na to upravil pracovní dobu podpory i dealingu.

„Abychom ještě více zlepšili ‚customer experience‘ našich zákazníků, rozšířili jsme od 1. dubna pracovní dobu od 8:00 do 17:30,“ uvedla Barbora Žemberová, vedoucí týmu zákaznické podpory RoklenFx. „Chceme být k dispozici i těm klientům, kteří si na nás ne vždy našli čas během vypjatého pracovního dne. Nic totiž nepřitáhne nové zákazníky tak dobře jako reálná pozitivní zkušenost,“ vysvětlila.

Služba RoklenFx vedle spotových směn a plateb poskytuje i možnost kurzového zajištění. „V tomto roce jsme díky vysokému úrokovému diferenciálu zaznamenali velký nárůst klientů, kteří mají zájem o kurzové zajištění, tj. forwardové a swapové operace, nejčastěji v eurech a dolarech,“ uvedla Hana Čižmářová, vedoucí oddělení Sales and Trading. „Pro náročnější klienty máme k dispozici dealingové a analytické oddělení, kde může klient uzavřít obchod telefonicky nebo se poradit o aktuální situaci na trhu,“ uzavřela.

 

Newsletter