Krátké korunové sazby klesly. Koruna oslabila nad 25,40 za euro a nad 23,40 za dolar. Dolar proti euru zpevnil pod 1,0850. Americká výnosová křivky se napřimuje.

SizeID navyšuje cílovou částku, RedCrox investory táhne

Kampaně na Fundliftu pokračují v úspěšném úpisu. Dnes byla pro velký zájem investorů navýšena celková částka poptávaná v rámci kampaně projektu SizeID, který dokáže doporučit vhodnou velikost oblečení před jeho zakoupením, ze tří na čtyři miliony korun. Včera spuštěná kampaň RedCrox, což je první globální alternativní e-commerce platforma, získala za necelých 24 hodin od investorů více než 430 tisíc korun. To je zhruba 12 procent poptávané částky.

SizeID si na Fundliftu říká nově o čtyři miliony korun. Výměnou za to nabízí 4letý investiční certifikát s 10% roční úrokovou sazbou, směnitelný při naplnění konverzních podmínek za podíl ve firmě.

Prostředky získané navýšením emise budou využity především na výraznější podporu marketingových a obchodních aktivit a to jak v segmentu B2B tak B2C. Zároveň tím bude umožněna akcelerace vývoje řešení pro e-shopové platformy, kde zakladatelé SizeID vidí velký potenciál masovějšího rozšíření služby.

Správnou velikost oblečení umí SizeID doporučit přes portál i mobilní appku. „Klíč k businessu je ale přímo v e-shopu. Umíme přivést nové zákazníky, kteří nakoupí rychleji a přesně a e-shopu tak šetříme i desítky tisíc korun měsíčně,“ řekli zakladatelé SizeID, Adam Bičiště a Jakub Šindelář.

První globální alternativní e-commerce platforma RedCrox, která propojuje oblasti sportu, nakupování a zábavy ze hry, vstoupila na Fundlift teprve včera odpoledne. Přináší unikátní model, který nabízí poprvé na světě takzvaný gamification of shopping/e-commerce gamification. Na posílení prodeje, marketingu a vývoj software si říká o 3,5 milionu korun výměnou za konvertibilní investiční certifikáty s úrokem 10 % p.a..

„V RedCrox.com přinášíme nový koncept, založený na tom, co nám sport a hra nabízí, i pro ty, kteří nemohou nebo se nechtějí fyzicky zapojit, ale kteří stále pociťují vzrušení ze hry a z výsledků. Našli jsme způsob a vytvořili jsme model, ve kterém obě strany vyhrávají,“ uvedl Stephen John Alexander Flanagan, zakladatel a CEO RedCrox.

Newsletter