Způsob jakým lidé konzumují produkty a služby v bankovnictví se zcela změnil. Chtějí obsluhovat produkty sami a bez pomoci bankéřů. To je velkou výzvou pro finanční instituce. Na tu svým produktem DataAnalyzer reagovala maďarská firma RacioNet. Řešení této výzvy ve video rozhovoru představil Business Unit Manager společnosti RacioNet István Tóth.
Můžete představit vaši společnost?
RacioNet je maďarská společnost, která se zaměřuje na integraci systémů. Máme silné pouto k veřejné správě, nadnárodním farmaceutickým společnostem a finančním institucím. Před několika lety se náš management rozhodl zahájit obrodný proces v naší společnosti. V rámci toho jsme přezkoumali naše byznys procesy a rozhodli se prozkoumat nové trhy. Jako první krok tohoto průzkumného procesu je vstup na mezinárodní trhy počínaje státy Visegrádské čtyřky. Chceme nasbírat co nejvíce informací o trzích v těchto zemích.
Proč je podle vás digitální bankovnictví tak důležité?
Digitální bankovnictví je důležité, protože způsob, jakým lidé konzumují produkty a služby se zcela změnil. Chtějí si obsluhovat produkty sami. Jak tímto trendem naložit je velká výzva pro finanční instituce.
Můžete představit váš produkt DataAnalyzer?
Díky produktu DataAnalyzer dostanou banky nástroj, který jim pomůže čelit novým výzvám. Na základě informací, které nasbírají od svých klientů a transakcí z platebních karet, dokážeme určit přesný profil zákazníka. Banky jsou díky tomu schopny lépe uspokojit potřeby svých klientů.