Doba koronavirová. Whiskey Restaurant, Bar & Museum míří k zákazníkům

Whiskey Restaurant, Bar & Museum byl otevřen loni v říjnu. Za necelých šest měsíců od svého vzniku si již stačil vybudovat vynikající pověst, a to díky vysoce kvalitní a ojedinělé kuchyni, unikátní atmosféře a skvělému servisu. Restaurace vznikla v úzkém partnerství se zakladateli konceptu stejného názvu v izraelském Tel Avivu, kde se podnik stal během čtyřleté historie jedním z nejpopulárnějších míst pro neformální obchodní schůzky, večeře s přáteli a rodinou nebo firemní akce.

Restaurace úspěšně upsala na investiční platformě Fundlift emisi ještě před svým otevřením. První financování v září 2019 umožnilo dokončit interiéry restaurace, věnovat prostředky na marketing a nakoupit provozní zásoby. 

Dobré vyhlídky na další růst tržeb byly významně pociťovány na přelomu února a března, které ovšem nyní zcela zhatil nástup pandemie koronaviru. Tak jako jiné restaurace i firma činí veškeré kroky vedoucí k překlenutí mnohaměsíčního, možná až ročního útlumu v poptávce. Během jediného týdne se rozběhl rozvoz jídel domů a do firem vlastními silami a paralelně i ve spolupráci s Damejidlo.cz, Wolt a UberEats.

Společnost pracuje také na předpřipravených sadách k vaření z čerstvých ingrediencí s přibalenými recepty a video-návody, které chce distribuovat přes on-line rozvážkové služby, jako jsou Rohlík.cz nebo Košík.cz. V neposlední řadě je též připravován on-line video-seriál z prostor restaurace o vaření doma na úrovni tak, aby společnost i v podmínkách uzavřeného provozu mohla oslovovat nové zákazníky a přidala je po skončení karantény mezi velkou řadu těch, kteří je již stačili navštívit.

Whiskey Restaurant, Bar & Museum nyní poptává financování ve výši jeden milion korun na pokrytí těchto a dalších snah v příštích několika měsících. Zástupci společnosti věří, že jejich snaha následně umožní v co nejkratší době začít tvořit provozní zisk a zároveň oslovit prostřednictvím on-line kanálů co největší množství potenciálních klientů. 

 

Newsletter