David Vejtruba novým marketingovým ředitelem společnosti Savencia

David Vejtruba byl jmenován novým marketingovým ředitelem společnosti Savencia, která je lídrem českého a slovenského trhu značkových sýrů. Na tomto postu střídá Davida Perutku, jenž ze společnosti odchází.

David Vejtruba působí v oblasti FMCG více než sedmnáct let. Jeho poslední působiště bylo ve společnosti Solvent, provozující síť drogerií Teta, rovněž na postu marketingového ředitele. Předtím pracoval na stejné pozici ve společnosti Nutricia ze skupiny Danone.

„Myslím si, že můžu přinést nový pohled na středně a dlouhodobou strategii,“ přibližuje svoji vizi David Vejtruba. „Savencia má velmi silné základy ve výborných výrobcích, které samy tvoří zajímavé značky. Ale doba se mění. E-commerce zužuje možnost volby – na první stránce webu vidíte jen pár výrobků, v hlasovém vyhledávání buď řeknete kategorii nebo tu jedinou značku, která vás napadne, a všechny ostatní spadnou pod stůl. Chci proto, aby naše značky byly vždycky první, které se v dané kategorii lidem v Česku i na Slovensku vybaví. Ať to je Lučina, Král sýrů, Pribináček, Liptov nebo kterákoli jiná.“

David Vejtruba je absolventem Vysoké školy chemicko-technologické.

SAVENCIA Fromage & Dairy, a. s. působí v České a Slovenské republice od roku 1993. Od té doby se v obou zemích stala lídrem na trhu se sýrařskými a mlékárenskými specialitami, a to především díky jedinečné kvalitě a nezaměnitelné chuti svých výrobků. Ve dvou závodech v ČR a v jednom na Slovensku v současné době pracuje více než 900 zaměstnanců, kteří velkou měrou přispívají k úspěchům celé skupiny. Mateřská společnost SAVENCIA Fromage & Dairy je nezávislá rodinná skupina kotovaná na Euronext Paris, která je jedním z vedoucích světových zpracovatelů mléka a druhým největším francouzským výrobcem sýrů. Jejích 20 000 zaměstnanců pracuje v 30 zemích světa.

Newsletter