Incomaker nahrazuje „markeťáky“. Na Fundliftu chce miliony


12:26 • 1. března 2018

Tagy: Incomaker, Fundlift, crowdfunding, investice, marketing

Incomaker je česko-portugalský startup, který pomocí vlastního inteligentního softwarového řešení zbavuje firmy starostí s marketingem. Společnost dnes spustila investiční kampaň na platformě Fundlift, kde poptává financování formou emise dvouletých konvertibilních investičních certifikátů ve výši pět milionů korun s úrokovou sazbou 10 % p.a.

Incomaker poskytuje cloudové řešení automatizace marketingu zejména pro malé a střední firmy. Nahrazuje lidské marketéry inteligentními algoritmy a svým zákazníkům tak šetří náklady na marketing a zvyšuje jeho efektivitu.

„Chceme změnit způsob, jak firmy – zejména ty malé – dělají svůj marketing. Myslíme si, že lidského mozku je škoda na to, aby jen naklikával kampaně do počítače, což je přesně to, co si mnoho současných marketérů představuje jako svou práci. My v Incomakeru věříme, že v blízké budoucnosti takovou činnost nahradí stroje a chceme tomuto vývoji jít v čele. Skuteční marketéři se ale o místa bát nemusí, naopak, budou mít víc času na kreativitu a strategii,“ uvádí Tomáš Šalamon, CEO a spoluzakladatel Incomakeru.

Software Incomaker dovede snadno realizovat marketingové kampaně mailem, skrze sociální sítě, web, blogy, mobilní aplikace a další média, a to vše najednou. Výhodou Incomakeru je, že jediné integrované softwarové řešení pokrývá v oblasti digitálního marketingu podstatnou část potřeb menších a středních firem. To jim šetří náklady na provoz, implementaci i na školení.

Zákazníci také oceňují schopnosti Incomakeru sbírat velká množství dat z kampaní, z webu, ze sociálních sítí či z jiných informačních systémů a následně je analyzovat a získávat z nich cenné informace pro automatizaci marketingu. Dokáže také upozornit, pokud se vyskytnou zajímavé informace o webovém provozu, konkurenci a dalších podstatných skutečnostech. Využívá k tomu systémy big data a prostředky umělé inteligence.

Incomaker se i díky svým česko-portugalským kořenům od počátku zaměřuje na mezinárodní trhy. V roce 2016 byl projekt oceněn  vysoce prestižním grantem z programu Horizon 2020 Evropské komise, který financuje nejinovativnější projekty. Zároveň byl teprve sedmou českou společností, která v tomto programu uspěla. V roce 2017 firma zahájila své první prodeje a otestovala si tržní přijetí produktu. V následujících letech plánuje růst nejprve především na evropském trhu, a poté i na trhu globálním.

O Fundliftu:
Fundlift je investment-crowdfundingová platforma, která umožňuje investice do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. Podporuje začínající firmy a podílí se na jejich potenciálním úspěchu. Fundlift byl spuštěn v květnu 2016. Peníze od investorů získalo již 28 projektů, z toho 24 pro velký zájem investorů navyšovalo cílovou částku emise.  Celková zafinancovaná částka již přesáhla 163 milionů korun.
Napsat autorovi RSS

Vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Pracoval v ekonomické a centrální redakci ČTK jako subeditor, později jako zpravodaj se zaměřením na energetiku. Jako šéfredaktor vedl zpravodajský server iUHLI.cz, který se zaměřoval na hnědouhelný sektor a energetiku. Je šéfredaktorem ekonomického a investičního portálu Roklen24.cz.



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.