Twitter testuje řazení vzkazů podle relevance

Sociální síť Twitter testuje jiný formát řazení vzkazů. Tweety by se v něm nezobrazovaly od nejnovějšího zveřejněného vzkazu, ale podle relevance. V úterý to oznámila firma. Jde podle ní o experiment.

„Stále zkoumáme způsoby zobrazování nejlepšího obsahu pro lidi používající Twitter,“ uvedla podle agentury Reuters mluvčí firmy Liina Potterová.

Twitter je bezplatnou službou, jejímž prostřednictvím uživatelé mohou sdělovat krátké vzkazy v délce do 140 znaků. Předloni firma vstoupila na newyorskou akciovou burzu. Společnost ale stojí před pomalejším růstem počtu uživatelů a firma pod vedením staronového ředitele Jacka Dorseye experimentuje s tím, jak přitažlivost svého webu zvýšit.

Twitter na konci října uvedl, že nejméně jednou za měsíc jeho službu využívá zhruba 321 milionů uživatelů.

Newsletter