Nad očekávání nižší výsledek kvartálního vývoje amerického indexu výdajů na osobní spotřebu podpořil korekci dolarových zisků nad 1,0800 za euro. Z měn regionu je v zisku koruna a zlotý. Domácí měna se dostala pod 25,30 za euro.

CBRE: Miroslava Misíková se stala novou Head of Marketing

Společnost CBRE, světový lídr v oblasti komerčních realitních služeb, oznámila, že se novou Head of Marketing CBRE stala Miroslava Misíková, která přišla ze společnosti Vodafone. 

Pracovní agendu Head of Marketing CBRE převzala Miroslava Misíková po Petře Lávičkové, která se nyní věnuje mateřským povinnostem. Hlavním úkolem nové šéfky marketingu bude nejen zvýšení znalosti značky CBRE, ale také vytvoření jednotné komunikace společnosti.

„Ve své nové pozici bych se ráda zaměřila na ucelenou marketingovou strategii, jejíž hlavním cílem bude propagace značky CBRE a posílení povědomí o jednotlivých službách, které firma nabízí,“ řekla Miroslava Misíková, Head of Marketing společnosti CBRE.

„Když jsem začal hledat kandidáty na tuto roli, prošel jsem nejúspěšnější marketingové projekty v České republice z posledních let, abych posléze identifikoval osobu, která stojí za jejích úspěchem. Velmi mě bavila znuděná kočka v kampani banky GE Money, a proto jsem oslovil Mirku, která je její duchovní matkou. Jsem velmi rád, že nakonec přijala nabídku připojit se k CBRE a těším se na spolupráci a nový směr v našich marketingových projektech,“ vysvětlil Richard Curran, Managing Director společnosti CBRE.

Během své dvacetileté kariéry působila Miroslava Misíková v reklamní agentuře MARK/BBDO a Leo Burnett, dále v Komerční bance, Citibank nebo GE Money. Získala nespočet zkušeností v oblasti B2B i B2C marketingu, řízení značky, reklamy, komunikace a CSR. Mezi její největší úspěchy patří rebranding skupiny GE Money v ČR na Moneta Money a tvorba známého reklamního konceptu “kocour”, který úspěšně funguje již šestým rokem.

Newsletter