Americké trhy jsou dnes otevřené. Obchodování je však zkráceno na dobu od 15:30 do 19:30 našeho času. Dolar drží ztráty v dolarovém indexu i proti euru. Procyklické měny v plusu, koruna dosáhla lehkého zisku, poté oslabila nad 26,15 za euro.

ČSOB od července zlepšuje služby pro klienty v letištních saloncích

ČSOB zahajuje od července 2019 spolupráci s  novým provozovatelem letištních salonků. Partnerem banky se stane společnost Lounge Key, která provozuje více než 1 100 salónků. Zjednoduší se také přístup klientů ČSOB do salonků a vstupy do salonků budou cenově dostupnější.

Pro vstup do letištních salonků už zákazníci ČSOB nebudou potřebovat další kartičku, stačí se prokázat jen svou platební kartou. Služba je k dispozici klientům, kteří využívají kreditní kartu Premium Mastercard World, debetní karty Mastercard World Elite (Kartu dobré vůle), Mastercard Business Premium a Mastercard Business Gold. Stačí mít u karty povolené internetové platby.

„Na kreditní kartu Premium jsou kromě vstupu do letištních salonků navázané i další výhody, jako je rodinné i individuální cestovní pojištění, pojištění ztráty a krádeže, prodloužená záruka nebo osobní asistent. Od dubna nově mohou naši klienti přispívat z plateb kartou i na dobročinné účely. Karta nabízí velmi nízkou úrokovou sazbu a bezúročné období až 55 dnů,“ řekl Miroslav Zetek, ředitel útvaru Řízení segmentu Premium.

U kreditní Premium Karty, Karty dobré vůle a Mastercard Business Gold mají klienti ČSOB zdarma čtyři vstupy do letištních salonků ročně (jeden vstup na osobu). U karty Mastercard Business Premium pak dva vstupy ročně. Za každý další vstup zaplatí 32 dolarů na osobu – vstupy tedy oproti původním 30 dolarům plus 21% DPH zlevnily. Klienti mají také stále k dispozici bezplatně neomezený počet vstupů do salonků Mastercard v Praze, Vídni a Bratislavě. Nabídka salonků v Bratislavě se nevztahuje na business karty.

Počet vstupů mohou zákazníci sledovat na webu Lounge Key. „Přesný a snadno dostupný přehled vstupů do salonků je jedním z nejčastějších požadavků našich klientů, a právě mobilní aplikace na tyto požadavky reaguje,“ doplnil Miroslav Zetek. Novinkou je samostatná mobilní aplikace, která bude průběžně vylepšovaná o užitečné funkcionality.

Newsletter