Bank of Japan ponechala sazby beze změny, kurz jenu oslabil nad 156,00 USDJPY. Dolar odevzdal včerejší zisky pod nad očekávání vyšší inflaci a obchoduje se zpět nad 1,0700 za euro. Koruna zpevnila pod 25,15 za euro.

Fotbalový brankář Petr Čech natočil druhý spot pro český Livesport

Nejznámější český fotbalový brankář Petr Čech natočil již druhý spot pro českou technologickou společnost Livesport. Natáčení probíhalo na Barrandově a Petr Čech v něm relaxuje za asistence statného maséra.

I na druhém spotu kampaně pracovala agentura Beefbrothers. Její koncept od začátku vychází z toho, že Petr Čech ukončil profesionální kariéru. Spot odráží nejdůležitější benefit produktu: i když z nějakého důvodu nemůžete být přímo ve hře, Livesport vám v reálném čase poskytne všechny informace, které jako sportovní fanoušek potřebujete.

„Tentokrát jsme šli do výrazně vtipnějšího skritpu. Osvědčilo se nám, že několikátý rok po sobě točíme s mezinárodním štábem. Režisérem spotu byl jako u prvního videa Sakari Lerkkanen. Spolupráce celého týmu je profesionální, Petr Čech odvede svou práci vždy beze zbytku správně, a navíc na place vytváří dobrou atmosféru,“ říká Jan Hortík, marketingový ředitel Livesportu.

Kampaň byla k vidění nejprve online od pondělí 26. 8. na Seznam.cz. V televizi pak od úterý 27.8. na 02 TV. Poběží i na Eurosportu během US Open a pak na různých kanálech až do března 2020.

Livesport je světová jednička v rychlém sportovním zpravodajství. Weby společnosti ve více než třiceti světových jazycích každý měsíc navštíví přes 85 milionů sportovních fanoušků a její sportovní aplikace si stáhlo přes 60 milionů uživatelů.

Newsletter