Levnější dálnice, mosty a trajekty až o 22 %. Volné pláže čekají na turisty.

Podle informací Chorvatského turistického sdružení bude příjezd do chorvatských destinací ode dneška levnější. Na ostrov Krk se turisté dostanou dokonce zdarma a nebudou platit poplatek 35 kun (123 Kč). Kromě toho chorvatská vláda rozhodla, že se letos od 15. června do 14. září nebudou zvyšovat ceny mýtného za dálnice a trajekty. Ceny za dálnice jsou obvykle v tomto období o 10 % vyšší, trajekty dokonce o 20 %. Celé léto tedy zůstanou mimosezónní ceny.

„Letošní dovolená v Chorvatsku bude výjimečná. Lidé mohou čekat nejen nižší ceny na příjezdu až o 22 %, ale také oproti minulým letům, kdy Chorvatsko navštěvovaly masy turistů, volnější pláže a letoviska, více pohody a klidu. Navíc oblíbené destinace českých turistů jako Gradac či Drvenik neměly jediný pozitivní případ nákazy koronavirem, Makarská riviéra jich měla všehovšudy 12,“ říká Ivan Lackovič, jednatel cestovní kanceláře Travel Family.

Hoteliéři se předhánějí v péči o zákazníka, který získává ještě vyšší kvalitu služeb. Patrný je vysoký důraz na ochranu zdraví a odpovědnost k dodržování pravidel hygieny. Výhodou cest do Chorvatska je také rychlý a hladký průjezd bez dopravních kolon, a navíc nyní ještě levnější. Například mýtné pro osobní automobil mezi Záhřebem a Splitem zůstane za 181 kun (634 Kč), místo za 200 kun (700 Kč). Pokud lidé mají ENC přístroj, zaplatí za tento úsek ještě o 21,74 % méně tj. 141 kun (494 Kč).

„Zájem lidí o dovolenou potvrzují čísla i z portálu Chorvatsko.cz, který v porovnání s březnem nyní navštíví 10 x více uživatelů, až 10 tisíc denně. Jen během týdne vypravujeme tři plné autobusy do Chorvatska a objednávky stále přibývají. Z důvodu pocitu většího bezpečí a menší koncentrace lidí je větší zájem i o privátní formy bydlení jako jsou vily, penziony a menší hotely,“ doplňuje Ivan Lackovič, jednatel cestovní kanceláře Travel Family.

Chorvatsko.cz je webový portál, kde si lidé mohou dohledat veškeré informace o Chorvatsku a jednotlivých letoviscích, včetně rad a tipů na výlety, dopravní informace apod. Zdrojem informací jsou desítky informačních chorvatských portálů, úřady státní správy a chorvatský tisk. Chorvatsko navštívilo v loňském roce téměř 800 tisíc českých turistů. Dlouhodobě tak platí za nejoblíbenější dovolenkovou destinaci českých turistů.

Cestovní kancelář Travel Family sdružuje čtyři tradiční a oblíbené české značky – Vítkovice Tours, Viamare, VTT a Kovotour Plus, které na českém trhu působí už více než 28 let. Jedničkou na Chorvatsko na českém trhu jsou Vítkovice Tours. Viamare nabízí přes 30 řeckých destinací, včetně menších a klidnějších ostrovů, jako jsou Kythira, Naxos, Skopelos nebo Skiathos. VTT se specializuje na masovější řecké destinace a také na Kypr. Kovotour Plus je jedničkou na Černou horu. Travel Family je stabilní a silná cestovní kancelář, která se svým obratem přes 1 mld. Kč řadí do TOP 6 v České republice. Ročně zprostředkuje dovolenou pro více než 100 tisíc klientů.

Newsletter