Bank of Japan ponechala sazby beze změny, kurz jenu oslabil nad 156,00 USDJPY. Dolar odevzdal včerejší zisky pod nad očekávání vyšší inflaci a obchoduje se zpět nad 1,0700 za euro. Koruna zpevnila pod 25,15 za euro.

MOL otevře 200. Fresh Corner, koncept na podzim opět podpoří kampaní

Společnost MOL Česká republika spouští novou kampaň na podporu svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner s důrazem na klíčový artikl – kávu. Maximální prožitek z lahodné kávy připravené z pečlivě vybraných a čerstvě namletých zrn, které se měsíčně prodá až 1,2 milionu, nabídne MOL již brzy na dvoustech místech v Česku. Kampaň začíná 1. října 2019 a potrvá po dobu šesti týdnů.

S kampaní se setkáte napříč těmito mediálními formáty: rádio, online (video, bannery, sociální sítě), OOH (billboardy, bigboardy, CLV, RLB) a print. U vstupů do Fresh Cornerů budou umístěny POS materiály. Pro členy zákaznického programu MOL Fresh Corner je po dobu trvání kampaně připravena speciální nabídka ‒ káva velikosti M + croissant s máslem nebo sýrový šnek zdarma.

Na přípravě kampaně pro ČR spolupracoval MOL s kreativní agenturou Mark BBDO. I letos kampaň láká zákazníky na maximální prožitek z lahodné kávy a širokou nabídku čerstvých jídel a potravin. Doplňkové služby a produkty na stanicích MOL se u zákazníků těší stále větší oblibě. Důkazem je skutečnost, že druhé největší síti čerpaček v Česku dlouhodobě roste podíl non-fuel transakcí, a to dvouciferným číslem. Vedle toho pak dynamicky roste její brand awareness mezi českými řidiči.

„Podle průzkumu, který v květnu prováděla společnost Kantar Millward Brown, je Fresh Corner v současnosti nejznámějším, nejnavštěvovanějším a také nejoblíbenějším občerstvovacím konceptem na čerpacích stanicích v Česku. Ještě před dvěmi lety přitom stejný průzkum uváděl, že i vymyšlenou značku Road Cafe znají čeští motoristi více než náš gastro koutek,” říká  Tomáš Lux, retailový ředitel MOL Česká republika a dodává: „Obliba Fresh Corneru coby vlajkové lodi naší retailové strategie výrazně přispívá k celkově pozitivnímu vnímání značky MOL.” Kvalitu konceptu Fresh Corner a jeho dopad na vnímání značky MOL ocenila v letošním roce rovněž porota České ceny za PR, která mu udělila 3. místo v kategorii Služby.

Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na svých stanicích již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh Corner na více než 190 místech z celkového počtu 304 stanic. Na přelomu roku byl poté na dvou stanicích MOL zaveden koncept Fresh Corner Drive-in. Nabídka Fresh Corneru je založena na chutné kávě připravené z výběrových kávových zrn, sendvičích, hot dogů, panini, sladkém i slaném pečivu a širokém sortimentu teplých jídel.

MOL Česká republika, s. r. o. S 304 čerpacími stanicemi je dnes druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic na českém trhu. Silnou pozici zastává MOL také v oblasti velkoobchodu, kde patří k vedoucím obchodním společnostem v oblasti distribuce a prodeje motorových paliv a maziv. Ambicí Skupiny MOL v ČR je stát se první volbou pro zákazníky jak v maloobchodě, tak v oblasti velkoobchodu. 

Newsletter