Nový e-shop s květinami Givelo chce změnit myšlení českých mužů

Nový e-shop s vázanými květinami Givelo nabízí originální způsob darování květin online do 90 min po Praze. Klade si za cíl rozhýbat klidné vody na trhu online floristiky a zařadit se v něm mezi lídry.

Koncept tohoto start-upu je založen na myšlence, že čeští muži by se měli naučit věnovat ženám květiny pro radost, nikoli jen jako výraz omluvy nebo v rámci přání k narozeninám či svátku.

Klíčovými atributy jsou pro Givelo kvalita, čerstvost květin a bezproblémové doručení, ale také kreativní komunikace směrem k zákazníkovi. Kurýři obdarované osobě do poslední chvilky neprozradí, jaké překvapení se k ní blíží. Givelo nespolupracuje s květinářstvími, květiny vážou přímo lidé ve firmě.

Již uvázanou čerstvou kytici lze z denního menu na webu vybrat online přes telefon, tablet nebo počítač a vlastní kurýr ji následně doručí na místo určení. Ceny již uvázaných květin se pohybují od stovek po několik tisíc korun. 

„S muži se dá pracovat“

Srdcem i duší Givelo je mladá podnikatelka Natallia Mičková původem z Běloruska. Zastává pozici výkonné ředitelky a jednatelky společnosti. Má na starosti chod kompletně celého projektu, do kterého vnáší své nápady a myšlenky. Cílem je změnit zarytou představu Čechů o tom, že květiny jsou symbolem pouze nevšedních dnů.

“Když jsem se přestěhovala do Česka, dostávala jsem pouze květiny, které mi posílali z Běloruska. Pak jsem potkala svého budoucího manžela, který toho o darování květin moc nevěděl. Stálo mě hodně práce a úsilí ho k tomu přivést, ale teď dostávám květiny skoro každý týden. Věřím, že se takhle dá pracovat s většinou mužů, chce to vytrvalost a čas,” říká Natallia Mičková.

Newsletter