O2 v roce 2018: Výrazný nárůst zákazníků O2 TV i mobilních služeb

Počet zákazníků digitální televize O2 TV využívajících některý z měsíčních tarifů a těch, kteří sledují televizi na webu nebo v aplikaci, se meziročně zvýšil o více než 34 %. O2 tak registruje již 758 tisíc aktivních přístupů. Počet zákazníků mobilních smluvních služeb vzrostl během roku 2018 o 165 tisíc. Mobilní zákaznická báze se zvýšila meziročně o 2 % na 5,038 milionu. Za růstem stojí především vysoký zájem o atraktivní exkluzivní sportovní obsah a úspěšná nabídka balíčků O2 Spolu pro rodiny, skupiny přátel a drobné podnikatele. O2 dokončilo komplexní transformační projekt informačních systémů, který mimo jiné zjednodušuje obsluhu zákazníků na všech prodejních a servisních kanálech. Konsolidované výnosy se v roce 2018 zvýšily meziročně o 0,8 % na 38 mld. Kč, provozní zisk EBITDA vzrostl o více než 6 % na 11,2 mld. Kč.

„Z mého pohledu máme za sebou velmi úspěšný rok. Zákazníkům jsme přinesli mnoho nových produktů a zlepšili ty stávající. Od léta nabízíme nejatraktivnější televizní obsah na trhu, o který je rekordní zájem. Naše digitální televize O2 TV je, stejně jako mobilní služby, součástí tarifních balíčků O2 Spolu, které využívá stále více rodin, skupin přátel a drobných podnikatelů. Také díky tomu se počet zákazníků našich tradičních měsíčních tarifů O2 TV zvýšil za rok 2018 o více než 60 tisíc a počet mobilních zákazníků smluvních služeb o 165 tisíc,“ komentuje výsledky předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth, a pokračuje:

 

Newsletter