Partnerem Marketing Festivalu se stává výzkumná agentura Ipsos

Partnerem letošního sedmého ročníku Marketing Festivalu se stává výzkumná agentura Ipsos. Ve společném šetření se zaměří na konferenční scénu v České republice.

Spolupráce volně navazuje na výzkum Jindřicha Fáborského z roku 2013, kdy se jako organizátor Marketing Festivalu snažil pochopit to, proč lidé jezdí na konference a jak by taková ideální ideální konference měla vypadat.

„Letošní ročník Marketing Festivalu je a bude v mnoha ohledech výjimečný a jiný. Zároveň cítím, že je potřeba se opět blíže podívat na to, jak podle samotných účastníků má správná konference vypadat a co jim má ve výsledku dát. Na spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos se těším a věřím, že díky naší spolupráci opět posuneme Marketing Festival jako prestižní oborovou událost na další úroveň,” řekl Jindřich Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu.

“Enormně důležitá jsou pro nás také data o tom, jakým směrem se bude vyvíjet konferenční trh po pandemii COVID-19, tedy jak se změní poptávka a role konferencí do budoucna,” dodal Fáborský.

„Marketing Festival vnímáme jako klíčovou marketingovou událost v České republice. Oceňujeme flexibilitu organizátorů v reakci na současnou nelehkou situaci i neustálý zájem akci zdokonalovat a šít na míru potřebám trhu. Vítáme proto příležitost využít naše know-how a podílet se tak na dalším směřování této významné akce,“ dodává Jakub Malý, Managing Director Ipsos.

Jak letos proběhne Marketing Festival Online?

Marketing Festival Online proběhne 3. a 4. září ve dvou zhruba pětihodinových blocích, během kterých se budou střídat předtočené přednášky speakerů s live-streamovanými Q&A s vybranými řečníky.

O Marketing Festivalu
Marketing Festival, založený v roce 2013, je svou velikostí, obsahem a referencemi často označován jako nejprestižnější oborová konference v Evropě. Řečníky jsou vždy světová esa ve svém odvětví, kteří se zde s účastníky dělí nejen o své know-how, ale také pomáhají odpovídat na otázky současného marketingu. Na akci v minulosti vystoupili například Mark Ritson, Avinash Kaushik, Christopher Wylie a další.
O Jindřichu Fáborském
Jindřich Fáborský založil Marketing Festival, oblíbený vzdělávací kurz Digisemestr, e-commerce konferenci Reshoper a portál Vzdělávej se. V roce 2016 byl díky svým rozsáhlým aktivitám zařazen na prestižní seznam Forbes 30 pod 30. Jindřichovým velkým koníčkem jsou motorky a jejich recenzování, kterému se věnuje na Youtube kanálu Jednou stopou jak česky, tak anglicky.
O Ipsos Czech Republic
Ipsos je výzkumnou technologickou a konzultační společností. Spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 90 zemích. Z Prahy řídí projekty po celém světě, sídlí zde Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre a vedení Ipsos Central Europe Cluster (ČR, SR, Maďarsko, Rakousko). Ipsos disponuje moderním technickým zázemím pro sběr a zpracování dat a využívá know-how divizí specializovaných na výzkumy značky a komunikace, mapování trhu a segmentaci, zákaznickou zkušenost a kvalitativní výzkum. Ipsos je členem organizací ESOMAR, MSPA, SIMAR a řídí se jejich etickými principy a metodickými pravidly. Dlouhodobě se věnuje tématům CSR a udržitelného rozvoje. Více na www.ipsos.cz.

Newsletter