Americké výnosy korigují předchozí růst. Dolar je pod výprodejním tlakem v dolarovém indexu i proti euru. Ze silnějšího eura proti dolaru profitují měny regionu. Koruna jako vysokovýnosvá měna díky obratu tržního sentimentu posiluje pod 26,30 za euro.

Partnerem Marketing Festivalu se stává výzkumná agentura Ipsos

Partnerem letošního sedmého ročníku Marketing Festivalu se stává výzkumná agentura Ipsos. Ve společném šetření se zaměří na konferenční scénu v České republice.

Spolupráce volně navazuje na výzkum Jindřicha Fáborského z roku 2013, kdy se jako organizátor Marketing Festivalu snažil pochopit to, proč lidé jezdí na konference a jak by taková ideální ideální konference měla vypadat.

„Letošní ročník Marketing Festivalu je a bude v mnoha ohledech výjimečný a jiný. Zároveň cítím, že je potřeba se opět blíže podívat na to, jak podle samotných účastníků má správná konference vypadat a co jim má ve výsledku dát. Na spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos se těším a věřím, že díky naší spolupráci opět posuneme Marketing Festival jako prestižní oborovou událost na další úroveň,” řekl Jindřich Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu.

“Enormně důležitá jsou pro nás také data o tom, jakým směrem se bude vyvíjet konferenční trh po pandemii COVID-19, tedy jak se změní poptávka a role konferencí do budoucna,” dodal Fáborský.

„Marketing Festival vnímáme jako klíčovou marketingovou událost v České republice. Oceňujeme flexibilitu organizátorů v reakci na současnou nelehkou situaci i neustálý zájem akci zdokonalovat a šít na míru potřebám trhu. Vítáme proto příležitost využít naše know-how a podílet se tak na dalším směřování této významné akce,“ dodává Jakub Malý, Managing Director Ipsos.

Jak letos proběhne Marketing Festival Online?

Marketing Festival Online proběhne 3. a 4. září ve dvou zhruba pětihodinových blocích, během kterých se budou střídat předtočené přednášky speakerů s live-streamovanými Q&A s vybranými řečníky.

O Marketing Festivalu
Marketing Festival, založený v roce 2013, je svou velikostí, obsahem a referencemi často označován jako nejprestižnější oborová konference v Evropě. Řečníky jsou vždy světová esa ve svém odvětví, kteří se zde s účastníky dělí nejen o své know-how, ale také pomáhají odpovídat na otázky současného marketingu. Na akci v minulosti vystoupili například Mark Ritson, Avinash Kaushik, Christopher Wylie a další.
O Jindřichu Fáborském
Jindřich Fáborský založil Marketing Festival, oblíbený vzdělávací kurz Digisemestr, e-commerce konferenci Reshoper a portál Vzdělávej se. V roce 2016 byl díky svým rozsáhlým aktivitám zařazen na prestižní seznam Forbes 30 pod 30. Jindřichovým velkým koníčkem jsou motorky a jejich recenzování, kterému se věnuje na Youtube kanálu Jednou stopou jak česky, tak anglicky.
O Ipsos Czech Republic
Ipsos je výzkumnou technologickou a konzultační společností. Spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 90 zemích. Z Prahy řídí projekty po celém světě, sídlí zde Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre a vedení Ipsos Central Europe Cluster (ČR, SR, Maďarsko, Rakousko). Ipsos disponuje moderním technickým zázemím pro sběr a zpracování dat a využívá know-how divizí specializovaných na výzkumy značky a komunikace, mapování trhu a segmentaci, zákaznickou zkušenost a kvalitativní výzkum. Ipsos je členem organizací ESOMAR, MSPA, SIMAR a řídí se jejich etickými principy a metodickými pravidly. Dlouhodobě se věnuje tématům CSR a udržitelného rozvoje. Více na www.ipsos.cz.

Newsletter