Pipedrive nově povede Raj Sabhlok, který stojí za úspěchem Zoho, Embarcadero či BMC Software

Nástroj pro zvyšování prodejů Pipedrive, který přináší obchodníkům efektivní CRM platformu, má nového generálního ředitele. Je jím Raj Sabhlok, matador IT průmyslu, jehož cílem bude nejen rozšířit stávající základnu 90 000 uživatelů, ale rovnou udělat z Pipedrive jedničku mezi CRM platformami. Ten se svými více než 20 lety zkušeností ve světě technologií stojí za úspěchem globálně úspěšných firem, jako jsou Zoho Corporation, Embarcadero Technologies či BMC Software. Raj Sahblok po deseti letech nahrazuje na pozici CEO Tima Reina, který Pipedrive vedl od jeho založení a dále pokračuje jako předseda představenstva společnosti.

„Pipedrive je na vzestupu nejen díky svému CRM řešení a rychlému přizpůsobení měnícímu se trhu, ale i unikátní firemní kultuře. Těší mě, že mohu vést tak úžasnou společnost, která je věrná svým lidem i produktu. Timova vize vysoce intuitivní CRM platformy, která sází na prvotřídní uživatelskou zkušenost, stejně jako na zvýšení výkonnosti a efektivity, zůstane zachována. Software je totiž efektivní pouze tehdy, pokud ho týmy skutečně používají. Jsem proto rád, že mohu navázat na dosavadní progresivní růst, který Pipedrive absolvoval během Timova působení,” říká Raj Sabhlok, CEO Pipedrive.

“Cílem Pipedrive je zvýšení standardu v oblasti CRM platforem. Náš nástroj vyvíjíme s důrazem na využitelnost a produktivitu tak, aby reflektoval způsob, jakým obchodníci přemýšlí. Za měřítko úspěšnosti našeho snažení považuji rozšíření naší uživatelské základny z nuly na více než 90 000 obchodních týmů po celém světě. Zároveň se nám však podařilo udržet náš byznys v zisku. Věřím, že Pipedrive bude v dobrých rukou – Raj je jedním z klíčovým lidí v oblasti CRM a má za sebou obrovské zkušenosti v řízení předních softwarových firem. Pod jeho vedením bude Pipedrive rozšiřovat portfolio svých produktů a posilovat svou pozici na trhu, a to jako uživatelsky přívětivý software, který přináší firmám zisk a usnadňuje jejich týmům dosažení stanovených cílů,” říká Timo Rein, předseda představenstva Pipedrive.

Pipedrive obohatil svou platformu o sadu efektivních nástrojů

Pipedrive rovněž představil několik nových funkcionalit, které vydal ke svému desetiletému výročí na trhu. Mezi ně patří nové UI/UX, které usnadňuje navigaci v systému a zefektivňuje práci uživatelů. Dále je to nástroj na generování leadů, který nyní obsahuje živý chat, sledování návštěvníků webových stránek a vylepšené webové formuláře. Automatizace se dočkal nástroj pro e-mailový marketing, který umožňuje lepší práci s prodejními a marketingovými daty a jejich využití pro zvýšení dosahu a obchodních výsledků. Pipedrive také nově poskytuje obchodníkům nástroj pro analýzu dat a vytváření reportů, které lze snadno přizpůsobit potřebám konkrétního uživatele. Poslední velkou inovací jsou prodejní dokumenty; sadu nástrojů, která zefektivňuje a automatizuje to, jak prodejní týmy vytváří, odesílají a spravují nabídky, návrhy a smlouvy.

Pipedrive má silnou oporu i v České republice

Silné vývojářské zázemí má Pipedrive rovněž v České republice, kde nyní pracuje 25 lidí, z toho je 17 vývojářů. Jejich hlavním cílem je generování a správa leadů. „Těší mě, že Pipedrive i nadále pokračuje v dosavadním růstu. Vnímám postupné zlepšování situace v době po-Covidové a také od Raje si hodně slibuji. S jeho obrovskými zkušenostmi nás určitě čekají nové výzvy a další rozšiřování pražského týmu,“ říká Tomáš Řehoř, manažer vývoje Pipedrive.

Pipedrive je přední nástroj na řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodníka. Pomáhá mu držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro něj důležité. Vznikl v roce 2010 a ke svojí práci ho využívají obchodní týmy z více než 90 000 firem po celém světě. Pipedrive vznikl v Estonsku a pobočky má v Dublinu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Tallinnu, v Tartu a nově také díky akvizici Mailigenu v Rize. V České republice má tým 25 lidí, z toho 17 vývojářů a dalších specialistů.

Newsletter