Evropské výnosy klesají, americké odevzdávají část včerejšího růstu ve středních a dlouhých splatnostech. Dolar proti euru oslabil směrem k 1,1300 EURUSD. Měny regionu oslabují. Koruna se obchoduje nad 25,45 za euro, zlotý čeká na rozhodnutí o sazbách.

Realitní makléři v on-line prostředí. Jak mají fungovat?

Realitní makléři často sázejí i na svou osobnost a schopnost přemluvit klienta ke koupi dané nemovitosti. Jenže za poslední dva roky se možnosti osobního setkání zpřísnily a značně omezily. I realitní makléři a finanční poradci museli přejí do virtuálního světa a tomu přizpůsobit nabízení svých služeb.

Pandemie ukázala na důležitost on-line prostředí. Nikdo nikam nemohl, a tudíž lidé všechny informace čerpali z internetu. Pro úspěch finančního poradce a realitního makléře je vybudování vlastního brandu. Měl by mít funkční webové stránky, kde by byl nějaký blog, seznam referencí, odkazy na své sociální sítě – FB, IG, LinkedIin atd. Stránky by měly být živé a neustále by měl poradce na ně přidávat další a další články. Podstatou částí je SEO, tedy optimalizace stránek pro vyhledavače. V překladu způsobit to, aby na daná klíčová slova právě tento makléř vybíhal na co nejlepší pozici ve vydhledávačích,“ vysvětluje Jakub Veverka z Videobydleni.cz.

SEO se dá podpořit několika možnostmi. Patří sem budování zpětných odkazů. Tedy nákupem PR článků, které budou viset na relevantních webech. Další podstatnou částí jsou unikátní texty na webu. Nejlépe funguje, když tyto články píše makléř sám a vyhledavače zjistí, že tento text není nikde jinde na webu než na tom jeho. Psát články s vysokou relevancí pro dané publikum.

Důležitou část, kterou by neměl realitní makléř ani finanční poradce opomenout je tzv.brand management, brand building, tedy kontinuální práci na propagaci svého obličeje případně značky. Sem patří off-line bilboardová reklama ale také reklama v on-line prostoru pomocí bannerových reklam s relevantním zásahem,“ radí Jakub Veverka.

Reklama na internetu se dělí na brandovou a výkonnostní. Výkonnostní jsou např. PPC kampaně (pay per click), tedy, klient platí za každý proklik na uvedené klíčové slovo. Problémem PPC kampaní je, že pokud je vypneme, návštěvnost naše webu okamžitě klesá. PPC reklama je hodně drahá, ale za to účinná. Proto je třeba volit vždy správný poměr investice do výkonnostní a brandové reklamy.

Newsletter