Investujte do digitálního a vývojářského studia Able.cz!

Digitální a vývojářské studio Able.cz, které ze zakázkové výroby IT projektů vyrostlo v inkubátor vlastních startupů v oblasti fintech, dnes spustilo kampaň na investiční crowdfundingové platformě Fundlift. Chce získat 3,5 milionu korun na urychlení růstu a vývoj dalších vlastních fintech produktů, investorům nabízí čtyřleté dluhopisy s ročním úrokem sedm procent.

Na Fundliftu můžete investovat do ticha!

Obchodník s tichem. I tak se dá charakterizovat SilentLab, česká firma, která dodává komplexní akustická řešení do kanceláří. Díky kombinaci know-how v oboru akustiky a vlastní výroby firma dodává unikátní designový akustický nábytek, který nejen akusticky, ale i esteticky dotváří příjemné pracovní prostředí v každé kanceláři. Nově chce SilentLab na Fundliftu získat od investorů 1,5 milionu Kč výměnou za tříleté dluhopisy s ročním úrokem 6,75 %. Peníze chce investovat zejména do marketingových…

Myslíte, že musíte čekat v bance? Omyl!

Celkem 34 miliard dolarů. Tolik bylo v roce 2015 zafinancováno na crowdfundingových platformách po celém světě a od té doby toto číslo roste. V kampani na nejznámější platformě Kickstarter jeden projekt získal přes 20 milionů dolarů od 78 tisíc podporovatelů z celého světa.

Z české kotliny na Havaj. Na Fundlift míří americká univerzita LIGS

LIGS University je online americká univerzita sídlící ve státě Havaj, která nabízí širokou škálu online magisterských a doktorských programů z různých obchodních specializací. Původně malá česká firma, která přerostla hranice Evropy a aktuálně registruje přes 550 aktivních studentů z 54 zemí světa, právě spustila investiční kampaň na platformě Fundlift. Poptává čtyři miliony korun prostřednictvím emise čtyřletých dluhopisů s roční úrokovou sazbou osm procent.

O cestě od her přes hazard až k Incomakeru

„Sehnat člověka, který má na vizitce napsáno ‘marketingový profesionál‘, je snadné. Jsou jich mraky. Bohužel, přijde mi, že spousta z nich spadá do kategorie, které říkám ‚klikači‘.“ Nejen o současnosti a budoucnosti digitálního marketingu mluví v rozhovoru pro server Roklen24 CEO a spoluzakladatel startupu Incomaker Tomáš Šalamon.

Incomaker nahrazuje „markeťáky“. Na Fundliftu chce miliony

Incomaker je česko-portugalský startup, který pomocí vlastního inteligentního softwarového řešení zbavuje firmy starostí s marketingem. Společnost dnes spustila investiční kampaň na platformě Fundlift, kde poptává financování formou emise dvouletých konvertibilních investičních certifikátů ve výši pět milionů korun s úrokovou sazbou 10 % p.a.

Další články


Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.