Sushi Time, lídr ve fast-casual stravování, jde na Fundlift

Vychutnat si doma či v kanceláři lehké a zdravé jídlo inspirované japonskou, vietnamskou, indonéskou či thajskou kuchyní může být jedním z největších požitků dneška. Sushi Time, lídr v oblasti fast-casual stravování v Čechách a na Slovensku, zařídí čerstvě připravené jídlo, které doručí až ke vchodovým dveřím. Na investiční platformě Fundlift si nyní říká o čtyři miliony korun výměnou za 3leté dluhopisy s úrokem 6 % p.a.

Sushi Time nabízí pestrý výběr lehkých a zdravých jídel, inspirovaných především japonskou, vietnamskou, indonéskou a thajskou kuchyní. Základní myšlenkou Sushi Time je přinést zákazníkům zážitkovou gastronomii do každodenního života a nabídnout jim zároveň kvalitní a zdravé jídlo z prvotřídních čerstvých surovin.

Sushi Time nekopíruje zavedené společnosti na trhu, ale trh definuje a vytváří. Sushi Time byl první společností na trhu, která byla postavena výhradně na rozvozu sushi a asijské kuchyně, s kompletní vlastní infrastrukturou (eshop, dispečing, výroba, rozvoz), a také jako první začal otevírat sushi bistra na principu fast-casual konceptu (kvalita, rychlost, cena a prostředí).

„Sushi Time je lídrem trhu fast-casual stravování jak v Čechách, tak na Slovensku a za roky svého působení si vybudoval pověst spolehlivého partnera. Sledujeme správný trend a za pomoci Fundliftu chceme náš úspěšný koncept dále rozšiřovat,“ uvedl Ivan Žídek, spolumajitel Sushi Time.

Současný business model je postavený na třech odbytových kanálech: rozvoz jídla, provoz bister a B2B výroba. Společnost v současnosti v bistrech obslouží okolo 35 tisíc zákazníků měsíčně a jen Praze provede 13 tisíc rozvážek měsíčně. Společnost provozuje v Praze a Bratislavě 6 bister a na základě B2B spolupráce dodává svoje produkty společnostem jako Google, Pfizer, Regiojet, nebo hotelům jako Andel´s, Hilton a Intercontinental.

Sushi Time při vaření používá čerstvé a kvalitní suroviny a vyhýbá se jakýmkoliv polotovarům a nekvalitním surovinám. Sází na rychlost prodeje a na multi-kanálovou distribuci (rozvoz, B2B atd.). Tím zabezpečuje rychlou obrátku surovin a jejich čerstvost a zároveň možnost pracovat s nižší marží, a ve výsledku tedy s vysoce kvalitním ale cenově dostupnějším produktem.

„Je nám velkým potěšením, že můžeme na Fundliftu přivítat úspěšný koncept Sushi Time a podpořit ho v dalších růstových plánech. Tři odbytové kanály Sushi Time – rozvoz jídla, provoz bister a B2B výroba – dávají společnosti možnost dále vytvářet rychle rostoucí trh fast-casual stravování a věříme, že další rozšiřování konceptu bude úspěšné.“ dodala Andrea Lauren, zakladatelka Fundliftu.

Společnost plánuje využít prostředky z emise na expanzi služby. V první řadě půjde o otevření nového bistra v prestižním developerském projektu Rustonka. Dále plánuje společnost rozšířit svůj koncept instalaci inovativních, atraktivních kiosků v obchodních centrech.

 

Newsletter