To je žrádlo! Na Fundlift míří Brunio


12:23 • 24. ledna 2017

Tagy: Fundlift, Brunio, investice, crowdfunding

Na Fundlift míří Brunio, jedna z prvních českých značek etablujících se v globálně rychle rostoucím segmentu super-premium produktů pro domácí mazlíčky. Do 4letých konvertibilních certifikátů mohou investoři na investiční platformě Fundlift investovat za atraktivní úrok 10 % ročně.

Prostředky získané z emise plánuje firma využít na marketingovou kampaň, akvizici nových klientů a rozšíření nabídky produktů. Strategickým cílem je vybudování tzv. „lovebrandu“ se stálou základnou pravidelných odběratelů.

Projekt Brunio vznikl počátkem roku 2014 a stojí za ním společnost Health4Dog a.s., založená podnikatelkou Petrou Stoklasovou. Brunio je prémiové vařené krmivo pro psy vyráběné z čerstvých surovin od lokálních dodavatelů, vyvinuté pod dozorem veterinárních výživových poradců. „K založení Brunio mě inspirovala prosperující společnost v oboru krmiva pro psy, které jsem si všimla během svého pobytu v USA, a přišlo mi logické podobný koncept přinést do České republiky. Kvalitní strava pro psy má prokazatelně pozitivní vliv na zdraví psů, s dosavadními možnostmi na Českém trhu jsem nebyla spokojena,“ uvedla Petra Stoklasová, zakladatelka projektu.

Výroba krmiva a poskytování služeb určených domácím mazlíčkům představuje v západním světě rychle rostoucí průmyslový segment. Vysokou poptávku zaznamenává zejména kategorie prémiových a super-premiových produktů.

„Spotřeba čerstvé a vařené stravy pro psy ve vyspělých ekonomikách světa významně roste tak, jak se mění soudobé demografické trendy. Mnoho zákazníků s velkou kupní silou, ať již starších nebo naopak millenials, kteří odkládají rozhodnutí založit rodinu, vynakládá na domácí mazlíčky stále rostoucí objemy peněžních prostředků, především v oblasti premium a super-premium produktů. Jsme přesvědčeni, že Brunio, jako jedna z prvních značek ve střední Evropě, která se v tomto segmentu profiluje, významně poroste,“ uvedla Andrea Lauren, zakladatelka Fundlift.

Součástí konceptu Brunio je pravidelný rozvoz krmiva ke koncovým spotřebitelům, kteří se nemusí dále spoléhat na kurýrní nebo poštovní služby. V případě, že by jídlo psovi nechutnalo, Brunio do tří dnů od převzetí vrátí zákazníkovi peníze a pro zbylé zásoby si přijede.

 

Napsat autorovi RSS

Vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Pracoval v ekonomické a centrální redakci ČTK jako subeditor, později jako zpravodaj se zaměřením na energetiku. Jako šéfredaktor vedl zpravodajský server iUHLI.cz, který se zaměřoval na hnědouhelný sektor a energetiku. Je šéfredaktorem ekonomického a investičního portálu Roklen24.cz.



Přejít na diskusi

Top zprávy




Diskuze k článku
comments powered by Disqus

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.