Kokosy na sněhu? Ne, na Fundliftu!

Mladý Kokos jsou zdravé a chutné kokosové produkty přinášející novou sílu do života. Tento projekt nyní může také exkluzivně obohatit investorská portfolia. Na investiční crowdfundingové platformě Fundlift chce získat finanční prostředky pro další růst, a proto si říká o investici výměnou za podíl ve firmě v celkovém objemu 5 milionů korun.

Na trhu v České republice postupně přibývá značek prodávajících mladé kokosy a kokosovou vodu. Kvalita, produktové portfolio i povědomí o značce jako takové se však liší. Mladý Kokos vyniká ve všech třech směrech a vzhledem k nadšení zakladatelů nehodlá v rozvíjení svého potenciálu polevovat. Projekt založili „kokosoví“ nadšenci Bára s Ondrou spolu se zakladatelem úspěšného konceptu Freshbedýnky Filipem Říhou, který jej aktuálně vede.

Mladý Kokos na trhu představuje jednu z nejširších nabídek kokosových produktů v Evropě. Panenská kokosová voda, kokosová dužina, exkluzivní kokosové jerky či přírodní kokosová alternativa Nutelly je jen část portfolia produktů, které splňují vysoké nároky na chuť a kvalitu.

Mladý Kokos je představitelem firmy, která efektivním způsobem reaguje na dnešní trendy chování spotřebitelů. Celosvětově se lidé více zaměřují nejen na zdravý životní styl, ale do popředí se dostává také zájem o udržitelnost a životní prostředí. Mezi spotřebiteli tedy dochází k rozmachu tzv. stylu LOHAS, což v originále představuje „Lifestyle Of Health And Sustainability“. Mladý Kokos úspěšně cílí na tuto rostoucí a náročnou skupinu spotřebitelů. Hlavní výhodou projektu je produktové portfolio, kterému nahrává i globálně rostoucí poptávka po přírodních bio produktech.

Vzhledem k nárůstu alergií a dalším zdravotním problémům lidé mnohem častěji hledají zdravější náhražky tradičních nápojů a potravin. Potvrzuje to například v posledních letech zrychlující růst celosvětové spotřeby přírodních nápojů. „Rozhodli jsme se spojit síly s Fundliftem, protože je inovativní, otevřený a přináší inspiraci, podobně jako my. Vnímáme velký potenciál silné investorské komunity a vysokou úspěšnost kampaní na této platformě a věříme, že se tak náš produkt dostane mezi tisíce dalších potenciálních zájemců, kteří navíc získají investiční příležitost podílet se na našem úspěchu,“ říká za Mladý Kokos Filip Říha.

Produkty Mladého Kokosu jsou vedle maloobchodu přes e-shop distribuovány také velkoobchodním distributorům po celé České republice, zejména do zdravých výživ, fitness center, kaváren a restaurací. V současné době mezi hlavní distributory patří Freshbedýnky, lékárny Dr Max, JATOMI Fitness, vybrané prodejny Sklizeno a Countrylife a další specializované prodejny zdravé výživy.

„Po delší době na Fundliftu nabízíme podílovou investici. Vzhledem k růstu spotřeby kokosových produktů zejména v Evropě věřím, že se projektu podaří udržet ambiciózní tempo růstu v nejbližších letech. Za hlavní finanční přínos investice považuji možnost zhodnotit získaný podíl v případě exitu společnosti, čemuž jsou její majitelé v budoucnu otevření,“ říká za Fundlift Radek Musil, CEO.

Mladý Kokos poptává financování v celkovém objemu pět milionů korun formou nabídky podílové investice. Finanční prostředky chce společnost využít na financování zásob a expanzi do zahraničí vlastní distribucí, private brandingem i franšízovým konceptem.

 

Newsletter