Projekt SizeID vyhrál soutěž startupů


17:01 • 30. listopadu 2016

Tagy: Fundlift, SizeID

Projekt SizeID, který dokáže doporučit vhodnou velikost oblečení před jeho zakoupením, se stal vítězem Impact Hub MashUpu. Minulý týden v Praze porazil v soutěži dalších devět projektů. „Úspěch posílil pocit, že práce na SizeID má smysl a motivuje nás to do další práce,“ říká spoluzakladatel SizeID Adam Bičiště.

SizeID na počátku listopadu spustilo prostřednictvím portálu Fundlift veřejný úpis investičních certifikátů. SizeID vstupuje na Fundlift pro miliony korun výměnou za investici s 10% úrokem. Chce vyrůst v globálního lídra velikostních standardů oblečení.

Impact Hub MashUp je pravidelná akce s průměrnou účastí 180 hostů, kde se představí deset projektů během pevně dané prezentace. Deset slidů, na každý pouhých 20 vteřin. To je výzva, se kterou se vždy musí prezentující vypořádat.

„Vzhledem k formátu akce a samotné prezentace jsme se zaměřili především na stručnost a přitom jasnou pochopitelnost prezentace. Párkrát jsem si prezentaci s kolegy projel a pak už to nechal osudu,“ uvedl Bičiště. „Měli jsme již možnost prezentovat SizeID například v rámci pražského FashionTechu, ShopCampu, či na letošním brněnském E-commerce fóru. S naší mobilní appkou jsme se zapojili i do AppParade,“ dodal.

SizeID si na Fundliftu říká o tři miliony korun a výměnou za to nabízí 4letý investiční certifikát s 10% roční úrokovou sazbou, směnitelný při naplnění konverzních podmínek za podíl ve firmě. Peníze chce využít na rychlou expanzi služby do řady e-shopů, která s sebou nese technický vývoj, další zdokonalování služby i posílení obchodu a marketingu. Od investorů získala výměnou za podíl ve firmě zatím více než 1,7 milionu korun, nejvyšší investice byla 100 tisíc korun. Do konce emise zbývá 33 dnů.

 

„Máme již funkční a validované řešení, o které je na trhu zájem. Nyní potřebujeme šlápnout do obchodních aktivit a dostat SizeID do e-shopových platforem,“ uvedl Bičiště. Prostředky budou využity pro naplnění strategického plánu nadcházejících let. Plynout tak budou jednak do vývoje modulů a pluginů do e-shopů a především do obchodních a marketingových aktivit podporující rozvoj služby nejen na českém trhu.

V Praze se jednalo o 32. vydání akce, na kterém se kromě SizeID představily projekty GivingTuesday, Diary of the winners, Napečeno, Evnt.cz, DOKi, Himalájský patron, Stories, Můj známý, 100 day challenge.

Příští MashUp bude na přelomu února a března příštího roku. MashUp se koná také v brněnském Impact Hubu, pravidelně také v Ostravě a dalších městech světa.

 

Napsat autorovi RSS

Vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Pracoval v ekonomické a centrální redakci ČTK jako subeditor, později jako zpravodaj se zaměřením na energetiku. Jako šéfredaktor vedl zpravodajský server iUHLI.cz, který se zaměřoval na hnědouhelný sektor a energetiku. Je šéfredaktorem ekonomického a investičního portálu Roklen24.cz.



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.