První týden existence platformy pro investiční crowdfunding Fundlift byl velmi úspěšný. Oba projekty si za 8 dní došly pro financování v požadované výši.
EnLog se svou unikátní technologií pro odhalení plýtvání energie spojenou s provozem ve veřejných budovách získal od hlavního investora 900 000 Kč a na dalších 100 000 Kč se poskládalo 30 menších investorů.
Řetězec Burrito Loco se těšil v průběhu kampaně velké oblibě. Díky navýšení požadované částky ze 3 na 3,5 milionu korun mohlo do Burrito Loco investovat až 135 investorů.
Nyní tak na Fundliftu není žádný otevřený projekt k investování. Tato situace však nebude trvat dlouho – již v pátek 10. června zveřejní Fundlift projekt další. Bude to velmi atraktivní projekt, který má zájem získat vyšší investici než úvodní dva dohromady.
Přečtěte si také:
Proč investoval UPTOWN 900 tisíc Kč do EnLogu?
Andrea Lauren: Ze zákazníků už se na Fundliftu stávají investoři