Na amerických trzích se dnes z důvodu státního svátku neobchoduje. Absence amerických obchodníků se patrně projeví na nižší likviditě dolarového trhu. Měny regionu po ranním oslabení odmazávají ztráty. Nejvíce posiluje koruna, a to až k hranici 26,15 za euro, která dříve zafungovala jako support.

Češi se vydávají zdokonalovat cizí jazyky za oceán

Pro získání a udržení si perspektivního zaměstnání je v dnešní době nezbytné disponovat výbornými znalostmi anglického jazyka. Zatímco se generace dnešních náctiletých učí anglicky od prvního stupně základní školy, dospělí mají co dělat, aby si vystačili s vědomostmi nabitými z příležitostných doučování. Existuje přitom možnost, jak zdokonalit angličtinu a jiné jazyky během pár měsíců.

„Velmi se nám osvědčují jazykové pobyty ve vzdálených destinacích. Pokroky v cizích jazycích přicházejí u klientů opravdu rychle a mají dlouhodobý efekt. Vysvětluji si to především tím, že klient stráví v Americe či Austrálii delší dobu a je zde výrazně méně česky mluvících studentů. Navíc díky vstřícnější a otevřenější povaze místních lidí Češi daleko lépe zapadnou do kolektivu, než například v Anglii,“ říká Kristýna Hrůšová, manažerka ze společnosti Study.cz.

Čeští studenti si ze vzdálených destinací nejčastěji vybírají Kanadu (Toronto a Vancouver), USA (Floridu) a JAR (Kapské Město).  Výjimkou nejsou ale ani jazykové pobyty v exotických destinacích jako je Thajsko, Indie nebo kurzy španělštiny v Mexiku či Jižní Americe. Délku pobytů si účastníci volí individuálně, dle časových možností. „Je to různé, do Kanady a USA Češi jezdí nejčastěji na měsíc, do Kapského Města či Austrálie i na 12 týdnů. Obecně se do všech destinací jezdí mimo naši hlavní sezonu, takže vede jaro a podzim,“ říká Hrůšová.

Pokud jste si mysleli, že jsou jazykové pobyty určené především pro studenty středních a vysokých škol, jste na omylu. Do vzdálených destinací jezdí za zlepšením cizího jazyka nejčastěji pracující ve věkovém rozmezí 30 – 45 let, počet žen a mužů je vyrovnaný. „Největší motivací našich studentů je uplatnění na pracovním trhu. Zlepšení jazyka je totiž často nezbytné k výkonu jejich práce, či v případě, že se chtějí ucházet o lepší pracovní pozici, kde je pokročila angličtina nezbytná,“ uzavírá Hrůšová.

O společnosti ASIANA a portálu Letuška.cz
Společnost ASIANA byla založena v roce 1993. Její portál Letuška.cz byl spuštěn v roce 2001 jako první online prodejce letenek v České republice a střední a východní Evropě. Letuška.cz se stala  prvním úspěšným  start-up ve svém oboru v ČR, naučila Čechy nakupovat letenky přes internet. ASIANA patří rovněž mezi nejvýznamnější poskytovatele cestovních služeb pro korporátní klienty. Divize Eurpea.Travel se věnuje oblasti MICE. Organizuje eventy, konference, teambuildingové aktivity pro tuzemské firmy, nadnárodní korporace i zahraniční subjekty. Jazykové pobyty a studium v zahraničí ASIANA nabízí prostřednictvím portálu Study.cz.

Newsletter