Dolar má tendenci pokračovat v předchozích ziscích jak v dolarovém indexu, tak proti euru. Koruna po státním svátku otevřela obchodování slabší. Postupně však i přes oslabující euro proti dolaru část ztrát umazává.

Slevomat slaví sedm let existence luxusním segmentem

PRAHA – Největší inspirační nákupní portál Slevomat slaví sedmé narozeniny. Firma svou existencí vytvořila specifický trh hromadného nakupování. Od původně hromadných prodejů za zvýhodněnou cenu se posunula k exkluzivním nabídkám. Sedmé výročí proto slaví speciální sekcí zaměřenou na luxusní segment.

CEO Slevomatu nejen k EET. Co najdou Češi pod stromečkem?

V loňském roce se prostřednictvím Slevomatu prodalo přes 220 tisíc pobytů a dovolených v rámci České republiky. Za dvoulůžkový pokoj, byli Češi ochotni zaplatit v průměru 1572 korun, což představuje meziroční růst o 10 procent. Na Slevomatu nakoupilo v uplynulých sedmi letech přes 1,5 miliónu zákazníků. Denní návštěvnost se pohybuje mezi 200 až 300 tisíci návštěvníky. Dosavadní spolupráce čítá více než 16 000 firem.  Věrní zákazníci hledají na webu inspiraci v průměru desetkrát za měsíc, v průměru pak sedmkrát do roka nakoupí.

Slevomat: Zavedení EET nás zatím vyšlo na půl milionu korun

“Zkušenosti a průzkumy ukazují, že k nám lidé nejčastěji chodí pro inspiraci, ať už kam zajít na večeři, nebo jak naložit s volným víkendem. Kdysi obvyklé výprodeje tak střídají exkluzivní nabídky šité na míru, často i zcela beze slevy. To je trend, kterým se chceme do budoucna ubírat a slevový trh, který jsme vytvořili, zcela opustit,” vysvětluje ředitelka portálu Marie Chytilová s tím, že exkluzivní segment jde ruku v ruce s tím, jak dlouhodobě roste průměrná útrata zákazníku na portálu. 

V sekci Exclusive je pak možné najít hodinky české značky Prim, luxusní vůz Cadillac Supercharged, nebo také nabídky cestování do Dubaje, Brazílie či New Yorku, zvýhodněné akce pro taxislužbu UBER či Vodafone, elektroniku Pioneer, nebo značkovou kosmetiku a oblečení.

 

 

Newsletter