Toto je nejvíce nenáviděná firma v USA

Američané nemají zrovna v lásce většinu kabelových společností. Jedna z nich je na tom ale úplně nejhůře. Podle průzkumu amerického indexu spokojenosti spotřebitelů (ACSI), kterého se zúčastnilo 12 710 zákazníků, je to firma Mediacom, která funguje v celé zemi a uvádí, že je osmou největší kabelovou společnosti dle počtu předplatitelů videa. V žebříčku spotřebitelské spokojenosti má za předplatné televizních služeb skóre jen 54 ze 100, uvedl server MarketWatch.

A její skóre není nejnižší nejen mezi všemi kabelovými firmami, kde je průměr 65 ze 100. Má také nejhorší skóre z více než 300 velkých společností. Na druhou stranu Mediacom zaznamenal od loňského roku zlepšení, tehdy měl ještě hodnocení za televizní služby dokonce na úrovni 51. Mluvčí firmy očekává, že v příštích letech se výsledek bude nadále zlepšovat.

Nenávist a láska amerických spotřebitelů

Firma učinila několik opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků, včetně zjednodušení měsíčního vyúčtování. Spustila také novou aplikaci Xtream, která je určena pro telefony a televize a má rychlejší internetové připojení i další výhody. Mediacom také vsadil na různé druhy reklamy, které by měly pomoci zvýšit vnímání značky mezi spotřebiteli a vylepšit tak nelichotivé skóre v žebříčku.

Průzkum ACSI není prvním, který poslal Mediacom na nejhorší příčku. Když server Consumer Reports požádal tisíce svých čtenářů o zpětnou vazbu ke kabelovým společnostem, skončil Mediacom také poslední, a to s hodnocením 51 ze 100.

Kabelová televize Al Jazeera America končí vysílání v USA

Kabelové společnosti dostávají každoročně nízké skóre i kvůli tomu, že jejich služby jsou náchylné k poruchám. Často jde ale o důvody, které nemohou ovlivnit jako například počasí. Mají rovněž méně konkurentů, a kvůli tomu méně důvodů poskytovat vynikající služby, upozornil šéf ASCI Forrest Morgeson.

Lidem nejvíce vadí jednání s call centry. Dále jsou to webové stránky firem a frustrace klientů z toho, jak se kabelovým firmám daří minimalizovat výpadky a přerušení. Na druhou stranu jsou spotřebitelé nejvíce spokojeni se zajištěním kvalitního obrazem televize.

Newsletter