Jak potěšit šperkem? Dokonalé dárky i díky Fundliftu přináší Klenota


12:50 • 18. května 2017

Tagy: Fundlift, investice, crowdfunding, šperky, Klenota

Na Fundlift míří firma, která mění způsob, jak muži nakupují šperky. Klenota je moderní zlatnictví s několikaletou historií, které nabízí prvotřídní sortiment zlatých šperků vlastní výroby prostřednictvím vlastních internetových kanálů. Firma nyní na investiční platformě Fundlift poptává financování formou emise 3letých dluhopisů ve výši 3 milionů korun s úrokovou sazbou 8 %.

Klenota je profitabilní, etablovanou společností na českém trhu šperků. Klenota Showroom najdete na adrese Bílkova 19 na Starém Městě. O odbornosti pracoviště svědčí i certifikát jednatelky z renomovaného Gemological Institute of America.

Více než 60 procent produktů, které Klenota prodá zákazníkům, pochází z vlastní výroby, nicméně naprostá většina šperků, které společnost zákazníkům nabízí, prochází její dílnou. Ve vlastní dílně se řeší i veškerá zakázková výroba, která zahrnuje vše od základních snubních prstenů až po složitější autorské návrhy. Společnost si na trhu vybudovala silnou pozici mimo jiné na základě úspěšné online prezentace, přístupu k zákazníkovi a jedinečného portfolia šperků.

„Trh s luxusním zbožím jako jsou módní doplňky a šperky, celosvětově vykazuje dlouhodobý růst. Klenota vyniká širokou nabídkou vlastních produktů a originálním přístupem ke klientům a věříme, že má dobře nakročeno k dalšímu růstu,“ uvedl ředitel Fundliftu Radek Musil.

Díky ověřené marketingové strategii z let 2013 – 2016 zdvojnásobuje Klenota svůj meziroční obrat. Společnost v tuto chvíli generuje 75 procent tržeb z České republiky, deset procent ze Slovenska a 15 procent z dalších zahraničních trhů, především z Německa, Polska a USA.

„Klenota představuje službu exkluzivního výběru dokonalého dárku a dlouhodobě usiluje o změnu ve způsobu nákupu šperků. Šperky s diamanty, perlami nebo drahokamy jsou velmi populární formou dárku, který si dlouhodobě uchovává svou hodnotu.“ dodala ředitelka Klenoty Jarmila Slívová.

Prostředky získané z emise firma plánuje použít na akceleraci svého růstu. Podstatná část investice bude směřována do vývoje produktového portfolia, na marketingové aktivity v zahraničí a na rozšíření výroby a technického vybavení.

 

Napsat autorovi RSS

Vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Pracoval v ekonomické a centrální redakci ČTK jako subeditor, později jako zpravodaj se zaměřením na energetiku. Jako šéfredaktor vedl zpravodajský server iUHLI.cz, který se zaměřoval na hnědouhelný sektor a energetiku. Je šéfredaktorem ekonomického a investičního portálu Roklen24.cz.



Přejít na diskusi

Top zprávy




Diskuze k článku
comments powered by Disqus

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.