Jak potěšit šperkem? Dokonalé dárky i díky Fundliftu přináší Klenota

Na Fundlift míří firma, která mění způsob, jak muži nakupují šperky. Klenota je moderní zlatnictví s několikaletou historií, které nabízí prvotřídní sortiment zlatých šperků vlastní výroby prostřednictvím vlastních internetových kanálů. Firma nyní na investiční platformě Fundlift poptává financování formou emise 3letých dluhopisů ve výši 3 milionů korun s úrokovou sazbou 8 %.

Klenota je profitabilní, etablovanou společností na českém trhu šperků. Klenota Showroom najdete na adrese Bílkova 19 na Starém Městě. O odbornosti pracoviště svědčí i certifikát jednatelky z renomovaného Gemological Institute of America.

Více než 60 procent produktů, které Klenota prodá zákazníkům, pochází z vlastní výroby, nicméně naprostá většina šperků, které společnost zákazníkům nabízí, prochází její dílnou. Ve vlastní dílně se řeší i veškerá zakázková výroba, která zahrnuje vše od základních snubních prstenů až po složitější autorské návrhy. Společnost si na trhu vybudovala silnou pozici mimo jiné na základě úspěšné online prezentace, přístupu k zákazníkovi a jedinečného portfolia šperků.

„Trh s luxusním zbožím jako jsou módní doplňky a šperky, celosvětově vykazuje dlouhodobý růst. Klenota vyniká širokou nabídkou vlastních produktů a originálním přístupem ke klientům a věříme, že má dobře nakročeno k dalšímu růstu,“ uvedl ředitel Fundliftu Radek Musil.

Díky ověřené marketingové strategii z let 2013 – 2016 zdvojnásobuje Klenota svůj meziroční obrat. Společnost v tuto chvíli generuje 75 procent tržeb z České republiky, deset procent ze Slovenska a 15 procent z dalších zahraničních trhů, především z Německa, Polska a USA.

„Klenota představuje službu exkluzivního výběru dokonalého dárku a dlouhodobě usiluje o změnu ve způsobu nákupu šperků. Šperky s diamanty, perlami nebo drahokamy jsou velmi populární formou dárku, který si dlouhodobě uchovává svou hodnotu.“ dodala ředitelka Klenoty Jarmila Slívová.

Prostředky získané z emise firma plánuje použít na akceleraci svého růstu. Podstatná část investice bude směřována do vývoje produktového portfolia, na marketingové aktivity v zahraničí a na rozšíření výroby a technického vybavení.

 

Newsletter